Hoofdmenu

Orthemis

Gestart door HJDT, april 08, 2016, 12:06:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Ik heb zojuist een heel stel waarnemingen ingevoerd van libellen die ik in Gambia heb gezien maar die ik niet op naam heb kunnen brengen (na onderzoek natuurlijk). Omdat ik geen idee heb in welke groep ik het moet zoeken heb ik ze allemaal (een stuk of 15 waarnemingen denk ik) ingevoerd als Orthemis spec. Het gekke is nu dat ik geen van die waarnemingen terug kan vinden tussen mijn eigen waarnemingen. Iemand een idee waar ze zijn gebleven? Had ook bij bijna allemaal een foto gezet.

Groeten Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

HJDT

Ik kom er nu achter dat ik de foto's wel via het "Mijn foto's" menu kan zien. Als ik de waarneming open en vervolgens alle waarnemingen van Orthemis spec. wil zien zie ik maar een beperkt aantal waarnemingen en allemaal met foto. De waarnemingen waar ik (nog) geen foto bij had gezet zie ik echter niet.......

Ik nie snap nie.
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.


HJDT

Hi Hisko,

Dat ziet er beter uit maar ik snap alleen niet waarom ik die waarnemingen niet zelf kan vinden tussen mijn waarnemingen.
Dit is wat ik zelf vind als ik tussen mijn eigen waarnemingen zoek op "Orthemis"

http://observado.org/user/view/851?q=&akt=0&g=0&from=1980-01-01&to=2050-01-01&prov=0&z=1&sp=0&gb=0&cdna=0&f=0&m=K&zeker=O&month=0&rows=100&only_hidden=0&zoektext=0&tag=0&plum=0&q=orthemis&zoektext=0&from=1980-01-01&g=0&akt=0&plum=0&to=2050-01-01&prov=0&z=1&m=K&zeker=O&rows=100&month=0&only_hidden=0

Wat doe ik fout?

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.