postzegels

Gestart door David Tempelman, november 19, 2008, 11:51:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

David Tempelman

dag, Ton van Haaren stuurde mij deze leuke wantsenpostzegels uit Mordovia,
groet,
David
met vriendelijke groet,
David

Goyatlah

Wie heeft die namen er bij bedacht?  :wacko:  :blink:  
Moi, Dolf

Bezoek ook eens Libellen in Nederland met de enige interaktieve en op foto's gebaseerde libellentabel, veel info en heel veel foto's

jack_windig

Vreemde bootsmannetjes en schaatsenrijders hebben ze daar. :o  :lol:  

harry60

Ik denk alleen de insectologen zullen dit opmerken de doorsnee mensen zullen nog nooit zo'n beestje gezien hebben laat staan de naam weten.
Maar het is wel leuk opgemerkt, en de ontwerper van de postzegel had uiteraard wat na vraag kunnen doen voor dat er miljoenen gemaakt zijn :)

Gr harry
M.Vr.Gr. Harry de Koning

roelandlibeer

Amai, nogal fout die postzegels.

Wie geïnteresseerd is in postzegels met wantsen (of algemener insecten) vind hier vast zijn gading.

David Tempelman

met vriendelijke groet,
David

jan cuppen

Citeerdag, Ton van Haaren stuurde mij deze leuke wantsenpostzegels uit Mordovia,
groet,
David
Zijn het wel postzegels?? Of zijn het plakplaatsjes uit een fantasieland??? Waar ligt Mordovia??
Met vriendelijke groeten,

Jan Cuppen

Arp

Nou ja, wij noemen het Mordovië en dat bestaat wel, hetgeen natuurlijk nog niet per se wil zeggen dat de postzegels ook echt zijn ;)
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

jan cuppen

CiteerNou ja, wij noemen het Mordovië en dat bestaat wel, hetgeen natuurlijk nog niet per se wil zeggen dat de postzegels ook echt zijn ;)
Bedankt voor het zoeken, wist niet dat dit bestond. Lijkt me eerder een Russische provincie met "stadspost" dan officiële  postzegels (en dat is maar goed ook met dergelijke missers) :grin:  
Met vriendelijke groeten,

Jan Cuppen