VERKOCHT veldgids sprinkhanen en krekels met cd

Gestart door LucV, maart 04, 2016, 23:34:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

LucV

zie


http://www.natuur-forum.be/phpBB3/viewtopic.php?f=99&t=13009


Reacties hier worden niet beantwoord.

SlechtValk

Ik dacht dat er een herdruk van dit boek op komst was, maar kan de berichten daarover niet meer vinden...

Wel zijn e-books nog te verkrijgen: http://www.knnvuitgeverij.nl/NL/webwinkel/0/sprinkhanen/42594
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

caliprobola

Citaat van: SlechtValk op maart 06, 2016, 00:56:03 AM
Ik dacht dat er een herdruk van dit boek op komst was, maar kan de berichten daarover niet meer vinden...

Wel zijn e-books nog te verkrijgen: http://www.knnvuitgeverij.nl/NL/webwinkel/0/sprinkhanen/42594
Er is vorig jaar het deel uit de Entomologische tabellen over sprinkhanen verschenen, mogelijk doel je daar op.

Rob Koelman

Citaat van: LucV op maart 04, 2016, 23:34:02 PMReacties hier worden niet beantwoord.

Citaat van: LucV op maart 06, 2016, 09:21:57 AMAls je zo'n dingen niet met zekerheid weet zou je beter niet reageren. ... en nu kom je zo af.  Blijkbaar een kort geheugen. ... dat daar een e-book van bestaat doet m.i. niets ter zake.

Het is op het forum niet verboden om gewoon vriendelijk met elkaar om te gaan hoor...  B)
Met vriendelijke groet, Rob

Alex Kwak

Citaat van: Rob Koelman op maart 06, 2016, 12:46:44 PM
Het is op het forum niet verboden om gewoon vriendelijk met elkaar om te gaan hoor...  B)

:duim:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Volgens mij wordt ik weer helemaal verkeerd begrepen...

Citaat van: LucV op maart 06, 2016, 09:21:57 AMAls je zo'n dingen niet met zekerheid weet zou je beter niet reageren.
Of ik plaats het juist wel en dan kan iemand anders de informatie aanvullen.
Citaat van: LucV op maart 06, 2016, 09:21:57 AM... plaats je zelf op dit forum in de rubriek " te koop op marktplaats " een link naar hetzelfde boek op Bol.com <knip>  Blijkbaar een kort geheugen.
Misschien was het wel n.a.v. dat bericht dat ik in gesprek met iemand raakte waar ik die info van kreeg... maar ik weet het inderdaad niet meer...

Citaat van: LucV op maart 06, 2016, 09:21:57 AM... en nu kom je zo af.
Ik wist niet eens dat jij de gene was die het aanbood op dat andere forum... staat een andere nick bij enzo... dus ik heb dat helemaal niet persoonlijk naar jou bedoeld...

Citaat van: LucV op maart 06, 2016, 09:21:57 AMIk bied een KNNV veldgids met cd in nieuwstaat aan, dat daar een e-book van bestaat doet m.i. niets ter zake.
Met name in het licht van mijn vorige opmerking (dat ik niet wist dat jij hem zelf aanbood) leek het me wel ter zaken doen, gezien in de moderne tijden sommige mensen misschien een e-book practischer vinden en dan een geinformeerde keus kunnen maken... (ik zelf geef ook de voorkeur aan een papieren variant!) net zoals het al dan niet op komst zijn van een nieuwe druk... nogmaals niets persoonlijks, ik probeer je niet je handel de kop in te drukken ofzo... sterker nog, indien ik dat mbt die herdruk verkeerd heb, is je prijs zeer aantrekkelijk (lees: volgens mij heb ik voor hetzelfde boek meer betaald, maar ook dat weet ik niet 100% zeker)!

Tot slot wens ik je heel veel succes met de verkoop! En voor wie interesse heeft, dit boek is zeker een aanrader (in welke vorm je hem ook aanschaft).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.