Hoofdmenu

Drieteen met codering

Gestart door Tim Zutt, januari 24, 2016, 14:58:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

Tim Zutt

Ik heb vandaag een drieteen met codering afgelezen en gefotografeerd. Kan alleen geen project vinden op cr-birding, waar deze bij hoort. Wie heeft hier meer informatie over?

escher

Ik zou hem toch even naar Jeroen Reneerkens sturen J.W.H.Reneerkens@rug.nl
Volgens de site van de waderstudy group is hij algeheel coordinator van drieteenonderzoek in Europa.
Groeten Carl Zuhorn
Groeten Carl Zuhorn

Tim Zutt

Jeroen Reneerkens gemaild en kreeg als antwoord, dat het een bonte strandloper is. Pijnlijke vergissing.....
Kan ook deze niet op cr-birding vinden.
Nu mail gestuurd naar Waderstudygroup.

Jeroen Nagtegaal

Het gaat om en Pools project. Je kan deze invoeren op ring.stornit.gda.pl/Account/Login.aspx.
Verstandig is het om even een account te maken, dan kun je ook andere waarnemingen zien.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Ted van der Knaap

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op januari 24, 2016, 16:40:32 PM
Het gaat om en Pools project. Je kan deze invoeren op ring.stornit.gda.pl/Account/Login.aspx.
Verstandig is het om even een account te maken, dan kun je ook andere waarnemingen zien.

Staat wel op CR... ...http://www.cr-birding.org/node/2350
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Tim Zutt

Dit is een project met 3 alpha codes. deze vogel heeft 2 alpha codes en een numeric Die is niet te vinden op cr. Heb wel een mail gestuurd naar project die jij aangaf.

Jeroen Nagtegaal

Doordat alles nu op de website van de Waderstudygroup staat wordt CR-birding voor steltlopers niet meer bijgewerkt. Het register is helaas niet altijd volledig, zeker niet als het gaat om contactgegevens.

Alle Poolse kleurring-projecten zijn overgegaan op de website die ik eerdergaf, mailadressen die op CR-birding staan worden dus niet allemaal meer beantwoord. Bij geen reactie zou ik hem dus gewoon melden via de website.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Tim Zutt

Had ik inmiddels ook al gedaan, Jeroen.
Als het goed is, wordt de waarneming binnen wee dagen vewrerkt en voor mij zichtbaar.

groet,
Tim

Tim Zutt

Voor de liefhebbers: 22-09-2015geringd als 1e kj nabij Gdansk, Polen.
13 dagen later gezien nabij Rostock, Duitsland en dus 24 jan 2016 Balgzand (Den Helder) Nederland.

Groet,
Tim Zutt