Onbekend

Gestart door wimkarst, januari 11, 2016, 12:14:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

wimkarst

Graag zou ik de naam willen weten van deze pissebed. Zat tegen een muur.
Bvd.

Wim

wimkarst

Via de mail lees ik dat er een antwoord is op mijn vraag.
Maar als ik op het forum kijk, zie ik geen antwoord.
Wat is er fout gegaan?

Groet,

Wim

KoenVerhoogt

Als je de waarneming al hebt ingevoerd kan er ook direct via waarneming.nl gereageerd worden (dus niet via het forum). Misschien dat dat gebeurt is?
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

wimkarst

Nee, ik heb de waarneming nog niet ingevoerd.

Groet,

Wim

KoenVerhoogt

Hmmm, het enige wat ik dan kan bedenken is dat de reactie verwijdert is door de persoon...
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

Douwe van der Ploeg

Graag altijd locatie en datum van de waarneming geven. In Limburg zijn andere soorten te verwachten dan op Vlieland, en in Canada ook weer andere dan in Vietnam. Het is handig om de waarneming eerst in te voeren (als Pissebed onbekend) en dan de knop "Determineren via het forum" te gebruiken, zo komt de benodigde info gelijk mee, worden de foto's minder gecomprimeerd (en zijn dus meer details zichtbaar), staan de foto's slechts één keer op de server (scheelt ruimte en dus geld) en is de waarneming ook gelijk ingevoerd, waardoor een admin het bijv. eventueel direct kan goedkeuren. Ook zijn er validators die meer op de site kijken dan op het forum, en kan je op die manier dus ook van die kenners sneller een reactie verwachten.
Douwe van der Ploeg

Jan van Duinen

Hoi Wim,

Lijkt me een Gewone Oprolpissebed, Armadillidium vulgare

Rayan Majoor

Citaat van: wimkarst op januari 11, 2016, 14:57:51 PM
Via de mail lees ik dat er een antwoord is op mijn vraag.
Maar als ik op het forum kijk, zie ik geen antwoord.
Wat is er fout gegaan?

Het zou ook kunnen dat je antwoord hebt gekregen via een persoonlijk bericht. In ieder geval kan de mail drie dingen betekenen:
1. je hebt op waarneming.nl zelf een reactie bij de waarneming gekregen (wat dus hier uitgesloten is)
2. je hebt een persoonlijk bericht gekregen als reactie op een topic wat je zelf hebt aangemaakt (dat doen sommige mensen)
3. je hebt iets in de instellingen veranderd waardoor je ook bij andere dingen een melding krijgt via de mail (dat ligt eraan wat je ingesteld hebt)

Als het geen van deze dingen is zal het bericht, zoals Koen al zei, waarschijnlijk weer verwijderd zijn.
In ieder geval staat er in de mail altijd een link waarmee je naar de reactie toe kan gaan en dan zie je dus vanzelf waar de reactie staat :blink:
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

mberg

Hej Wim,

Hier hebben we een vindplaats nodig om het een en ander uit te sluiten.

Met groet,

Matty
Matty P. Berg
Coordinator EIS-werkgroep Bodemfauna
Onderzoeker bodemfauna aan de Vrije Universiteit, Amsterdam, Rijksuniversiteit Groningen en Naturalis, Leiden
Aanspreekpunt Sectie Bodemfauna Nederlandse Entomologische Vereniging

wimkarst

Dag Matty,

Vindplaats is Wezep. (Noord-Veluwe) Aan de rand van een bos stond een klein stenen gebouwtje)

Groet,

Wim

mberg

OK, Armadillidium vulgare.

M
Matty P. Berg
Coordinator EIS-werkgroep Bodemfauna
Onderzoeker bodemfauna aan de Vrije Universiteit, Amsterdam, Rijksuniversiteit Groningen en Naturalis, Leiden
Aanspreekpunt Sectie Bodemfauna Nederlandse Entomologische Vereniging