Steun voor Ewold en Fabiola

Gestart door Klaas Nanninga, december 07, 2014, 15:56:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

Klaas Nanninga

Naar aanleiding van alle commotie rondom de ontsnapping van Lorenzo en de slechte gezondheidstoestand van Ewold, is nog weer extra duidelijk geworden hoe precair de situatie van Ewold is. Spannend en totaal onduidelijk hoe het er voor de toekomst uitziet.
Pijnlijk is het dat er nu zo 'n verschil is ontstaan. Waar Lorenzo binnenkort weer met zijn vrouw en kinderen herenigd wordt, blijven Ewold en Fabiola nu al bijna 3 jaar nog steeds gescheiden van elkaar.

De gebeurtenissen maken dat ik Fabiola graag wil laten merken dat mensen met haar meeleven, door opnieuw jullie bijdrage te vragen (en ik wou om een lief ding dat het niet nodig was.)
De vorige 2 keer heeft het haar enorm goed gedaan, te ervaren dat mensen die ze niet eens kent haar toch steunden met een gift. Een heel mooi bedrag waar ze bijzonder mee geholpen werd. Die ervaring gun ik haar graag weer. Als je mee wilt doen kun je een bijdrage overmaken op NL15 INGB 0002 7802 55, tnv K J Nanninga, ovv Ewold.
Je kunt dit bericht ook in je eigen netwerk verspreiden, voor een mooier resultaat.

vriendelijke groet,
Klaas

colossus

Vriendelijke groeten,
Kees Kuijper

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Justin Jansen

M.v.g., Justin Jansen


Klaas Nanninga

Beste gevers,

er stroomt een mooi bedrag binnen. Vorige week lag er zelfs een (anonieme) envelop met €100 in de bus!
Geweldig om te merken hoe mensen soms voor het derde jaar al weer willen geven.
Ik heb het plan om tussen kerst en de jaarwisseling bij Fabiola op bezoek te gaan, dus als je nog van plan was te geven..
Wees verzekerd van de grote dankbaarheid van Fabiola. Voor haar is dit een enorme opsteker en een hartverwarmende ondersteuning.
Alle goede gevers hartelijk dank.

Klaas

Bart van Hoogstraten

Wordt er dit jaar nog geld ingezameld? Klaas?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/