Nogmaals de tijd, nu met foto's

Gestart door Hannie Luijten, november 18, 2015, 11:25:55 AM

Vorige topic - Volgende topic

Hannie Luijten

Ik heb wederom een raar scherm als ik de tijdsaanduiding te voorschijn roep:











Ik krijg het niet goed. En ik weet niet hoe het nu wederom verkeerd kan staan. Ik kan het scherm niet knijpen of zo.

Groet, Hannie

Karel Hoogteyling

Beste Hannie, dank je voor je screenshots, het is duidelijk: lastig — zo hoort het niet  ;)   Het ligt niet aan je bediening of instellingen. We zijn ermee bezig dit euvel op te lossen en berichten hierover als we een update kunnen aanbieden.

vriendelijke groet,
Karel Hoogteyling

Sjaak Schilperoort

Bedankt voor de melding, Hannie. Dit ligt niet aan jou maar heeft te maken met iOS 9. Hierin heeft Apple wijzigingen gemaakt aan het gedrag van de datum-kiezer. Dit leidt tot een verkeerde weergave in iObs. Het issue lijkt zich vooral op iPhone5-modellen voor te doen.

Oorzaak is dus bekend, en ik probeer het op te lossen in de komende update van iObs, die voor deze maand is gepland.

Tip: een screenshot maken kan met de iPhone zelf, door de aan-knop in te drukken en dan kort op de home button te drukken.

Hannie Luijten

Ah gelukkig, het ligt dus niet aan mij. Dan wacht ik geduldig af. Heb inderdaad een iPhone5.
Dat ik een screenshot met de iPhone zelf kon maken wist ik niet, dus van deze malaise heb ik toch ook nog wat bijgeleerd.
Bedankt voor de tip en voor jullie reactie!

Groet, Hannie