Inloggen waarneming.nl

Gestart door Thijs Fijen, augustus 31, 2004, 22:28:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Thijs Fijen

Hallo,

Ik heb me kort geleden aangemeld voor waarneming.nl maar als ik bijv. een waarneming wil invoeren zegt ie dat ik me moet inloggen. ik doe dit dan (op de manier zoals ik me ook heb ingelogd op het forum) en dan zegt ie dat de gebruikersnaam of wachtwoord fout is. Ik heb me ook proberen me aan te melden met de zelfde gegevens als ik bij het aanmelden van het forum heb gedaan. en dan zegt ie dat de gebruikersnaam al bestaat???? weet iemand hier raad mee????

Thijs
Thijs Fijen

Pim

Dit kan ik helaas niet direct voor je oplossen, maar wij hebben een 24-uurs reparatiedienst en die zal er wel naar kijken ;)

groetjes,

Pim ;)  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Thijs Fijen

Thijs Fijen

Pim

Het forum en de waarnemingensite zijn wel verschillend van elkaar (computertechnisch gesproken).

Zo kan het zijn dat een gebruikersnaam op het forum nog niet bestaat maar op de waarnemingensite wel, anders maak je daar een andere naam aan, of had je al veel waarnemingen ingevuld?

groetjes,

Pim ;)  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

-Arthy-

Ik snap het nie helemaal?

Je wil je registeren op de site waarneming.nl, maar daar geeft ie aan dat je gebruikersnaam al bestaat?
In dat geval zul je een andere gebruikersnaam moeten gebruiken

Even voor de duidelijkheid, het forum staat los van waarneming.nl zelf.
Je zal dus 2x moeten registeren en 2x moeten inloggen.
En het is dus mogelijk dat 1 gebruikersnaam al bestaat op waarneming.nl en niet op het forum.
Rick Gevers

-Arthy-

goh pim je neemt de woorden uit mn mond :P
Ik moet leren eerder te klikken  :gun:  
Rick Gevers

Thijs Fijen

Oke het is me gelukt!!!! toch bedankt allemaal!!  :duim:  :duim:  
Thijs Fijen