Mooiste vlinderfoto's!

Gestart door WJ, september 26, 2015, 15:58:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rayan Majoor

Zo'n net uitgeslopen kleine vos is in het juiste licht ook echt prachtig ;D
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

WJ

Inderdaad, maar wanneer heb je deze foto gemaakt? Toch niet november hoop ik? Anders gaat deze vlinder nog een moeilijke tijd tegemoet :rolleye:
Groeten,
Wouter

Rayan Majoor

Gelukkig niet nee... deze tijd heb ook niet meer zo goed licht voor zulke foto's. Deze 14 oktober (https://observation.org/foto/view/12389970)
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

marliehuskens

Dit is nu mijn favoriet, alleen al omdat hij eergisteren uit de pop is gekomen, jammer voor haar want er is nu bijna geen eten, en het is na een paar dagen behoorlijk weer, nu ook nog eens te koud voor het beestje.

Rayan Majoor

Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Jeroen Hoek

ik heb ook nog wel twee leuke:

een kakelvers groot koolwitje.
Deze heb ik uitgekweekt, hij was binnenshuis 'ontsnapt'. Ik had zonder nadenken de kweekbak open gedaan omdat ik niet had verwacht dat er al eentje ontpopt was. (begin april)
hij vloog naar het raam, wat mooie spiegelbeeld-foto's opleverde. Na een korte fotoshoot heb ik hem naar buiten begeleid.


en deze, een argusvlinder in de Kennemerduinen:




met vriendelijke groet, Jeroen

WJ

Mooi exemplaar dat koolwitje!
Groeten,
Wouter

Jeroen Hoek

dank je!
de mooiste vlinders zijn de net ontpopte vlinders.

de foto is matig, maar de vlinder is wel mooi, zo vers!


met vriendelijke groet, Jeroen

Marcel Mutsaers

Leuk topic en er zitten mooie foto's tussen, bij deze een paar van mij:

#1 Bont dikkopje (NL)


#2 Geelsprietdikkopje (NL)


#3 Klaverblauwtjes, man en vrouw (NL)


#4 Heivlinder (NL)


#5 Tijgerblauwtje (Frankrijk)


#6 Kleine weerschijnvlinder (Belgiƫ)




#7 Spaanse pijpbloemvlinder (Spanje)


Groeten,
Marcel Mutsaers