Gewoon dikkopmos

Gestart door Corryabbink, oktober 31, 2005, 17:52:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

http://www.waarneming.nl/foto_overzicht.php?wrn_id=402292]My Webpage[/URL]

Hoi Han,

Dit is Groot laddermos. Kun je zien aan de omgebogen puntjes aan het uiteinde van het blad verder ligt het blad een beetje bol aan en is de hoofdstengel groen.

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

han.endt

Corry,

Ik had ook zo al m'n twijfels. Hij is naar je onderweg. :) Overigens had het mos niets ladderigs, was meer driedimesionaal.

Gr.
Han.

Corryabbink

Hoi Han,

Kan ik het ook thuis bekijken. Heb je het Rood viltmos er ook bijgedaan ? Is niet zo ik me haar in gedachten heb maar weet niet waarom. Kan ook geen stengelvilt vinden. Heb jij stengelvilt gezien ?
Hoe kan ik nu zien of er ineens nieuwe foto's op de pagina's gezet zijn? Tot mijn verbazing zag ik er ineens onbekende op staan. Is dat gewoon kijken bij multimedia - korstmossen?

Corry
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

han.endt

Ik was wel van plan om er wat van te verzamelen, maar toen ik thuis kwam bleek dat ik dat toch niet gedaan had. Er zat oranjebruin stengelvilt aan het mosje. De foto's waar dat op statt zijn helaas niet fraai.

Nieuwe foto's zijn inderdaad te zien bij Multimedia. Ze staan daar op datum van toevoeging en niet op datum van waarneming. Handig. Ik kijk daar regelmatig.

Ik had ook nog twee korstmossen-onbekend ingevoerd, maar ook die zijn inmiddels onderweg.

Gr.
Han.

Corryabbink

Zo is het beter te zien. Inderdaad Rood viltmos. De onbekende korstmossen heb ik in Korstmossen onbekend gezet. Als ze aankomen kan ik mezelf controleren.

Ruw Heidestaartje heeft veel aanhangsels, grof soredieus,  vaak en onregelmatig vertakt en op het eind meestal in tweeën vertakt

Wat is Multimedia ? Kun je me het adres geven?

Bedankt Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Corryabbink

Een beetje dom van me. Natuurlijk ga ik voor foto-overzicht naar multimedia. Ik was in gedachten met wat anders bezig. Het adres is bekend ...........

Sorry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"