Geen wonder dat de waarnemer anoniem wil blijven.
Deze melding is ingevoerd met formulier Halsbandparkiet met penning (project Parkiet op Nummer) en wordt gebruikt voor terugmeldingen van parkieten met genummerde halspenning door waarnemers zonder waarneming-nl-account: deze worden steeds anoniem ingevoerd.
Er zijn meer van dit soort waarnemingen. De juiste plek is bij het project wel bekend.
Van de sinds zomer 2014 meer dan 2500 terugmeldingen is ca.1% gelokaliseerd op het Continentaal Plat t.h.v. Texel. De anonieme waarnemer heeft dat niet zelf ingevoerd, het is volgens de projectleider een of andere bug in de software. De juiste plek raakt alleen bij het project bekend als in het commentaar bijv. de unieke naam van straat of park wordt genoemd. Of als de waarnemer zelf het probleem ontdekt en erin slaagt bij een nieuwe poging wel een melding met de juiste locatie te doen. Wijziging van een eenmaal ingevulde melding lukt bij dit type meldingen niet.
Dan blijft het raar dat hij is goed gekeurd, of de admin heeft de locatie even niet gezien...
Ik neem aan dat is goedgekeurd op basis van de foto.
Jawel.
Bedoel je dat er
wel een reden is om de waarneming niet goed te keuren?
Of bedoel je dat de admin in dit geval weet waarom de waarneming op de Noordzee is geparkeerd?
Als 40 parkieten in een appelboomgaard in de Betuwe of in een maïsveld in Oost-Nederland zitten, kan ik me voorstellen dat iemand voor 'parkeren' kiest (volgens mij lukt dat alleen bij invoer onder eigen account), maar voor een Beukenboom ligt dat niet voor de hand.
m.vr.gr.
Bert Regensburg