Vast geen vroege Late heideuil

Gestart door tgroen, augustus 19, 2015, 15:07:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

tgroen


Ik heb de sectie uiltjes in W&T geloof ik 5 keer doorzocht, maar geeneen gevonden waarvan ik zeg "Dat is'm". Nog het meest zie ik wat in een Variabele worteluil, maar dan is die ene wel heel erg verdwaald naar de Veluwezoom. Of een Late heideuil, ook een rode soort, maar dan is hij ook nog eens een maand te vroeg.
Help?????

Het betreft deze waarneming
http://waarneming.nl/waarneming/view/105549898
onzeker Macronachtvlinder onbekend - Heterocera indet. gezien op 2015-07-27 Veluwezoom
Foto's:


bij voorbaat dank Theo Groen
grt, Theo

Henri25

Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

Rayan Majoor

ik zou zeggen, daar ben ik het mee eens
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

Rayan Majoor

Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

tgroen

Nou ja, zo licht heb ik hem nog niet eerder gezien. Ik vind het nog steeds moeilijk om de gelijkenis goed te zien, maar ik ga me een beetje schamen.
grt, Theo

Henri25

Citaat van: tgroen op augustus 19, 2015, 17:31:01 PM
Nou ja, zo licht heb ik hem nog niet eerder gezien. Ik vind het nog steeds moeilijk om de gelijkenis goed te zien, maar ik ga me een beetje schamen.

Variabele beesten hoor, deze staat denk ook niet precies zo in je boekje. Zoek maar eens gewoon via Google en dan zie je wel hoe variabel ze kunnen zijn  ;)
Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

Rayan Majoor

Citaat van: Henri25 op augustus 19, 2015, 18:35:08 PM

Variabele beesten hoor, deze staat denk ook niet precies zo in je boekje. Zoek maar eens gewoon via Google en dan zie je wel hoe variabel ze kunnen zijn  ;)
precies
Mvg Rayan Majoor

Wil je meer zien van mijn uit de hand gelopen hobby, kijk dan eens op www.LepiSpot.nl

tgroen

Dank jullie voor de bemoedigend woorden. :blink:
grt, Theo