Uploaden naar Sovon, vogelatlas

Gestart door brouwerlent, juni 21, 2015, 13:27:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

brouwerlent

Ik krijg bij het uploaden van mijn waarnemingen voor het BMP en zo de volgende melding:

Upload mislukt: Http://portal.sovon.nl/WSN/Import/Mobile.

Vervolgens worden de gegevens wel ge-upload, maar blijven ze wel in het lijstje staan. Elke keer als ik opnieuw upload worden alle "oude" gegevens dan ook weer meegestuurd.

Ik heb in de portals beide vinkjes aanstaan en de juiste wachtwoorden gebruikt. Heb ik verder nog iets gemist?

Alex Kwak

Neem even contact op met Gerard Troost, die kan wellicht in de logging zien wat er fout is gegaan.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Gerard Troost

Citaat van: brouwerlent op juni 21, 2015, 13:27:51 PM
Ik krijg bij het uploaden van mijn waarnemingen voor het BMP en zo de volgende melding:

Upload mislukt: Http://portal.sovon.nl/WSN/Import/Mobile.

Vervolgens worden de gegevens wel ge-upload, maar blijven ze wel in het lijstje staan. Elke keer als ik opnieuw upload worden alle "oude" gegevens dan ook weer meegestuurd.

Ik heb in de portals beide vinkjes aanstaan en de juiste wachtwoorden gebruikt. Heb ik verder nog iets gemist?
Er zat een fout in het bestand dat verstuurd werd (@Alex, weer die [" "], ik heb op de server iets aangepast zodat de waarnemingen nu wel allemaal aankomen en deze foutmelding niet meer kan voorkomen.

Groeten,
Gerard, Sovon
Groet,
Gerard Troost
www.trektellen.org
www.twitter.com/migrations

www.twitter.com/trektellen

brouwerlent

Gerard

Een beetje late reactie (vakantie): Ik krijg helaas nog steeds dezelfde foutmeldingen. Alle waarnemingen vanaf 06-06-2015 blijven nog steeds staan in het te uploaden rijtje en worden dus steeds weer opgestuurd. Vooral bij de BMP- en Vogelatlastellingen lastig.
Moet ik misschien Obsmapp een keer opnieuw installeren?

Groet

Peter