dringend gezocht gebruikers huawai y 330

Gestart door sander bijsterbosch, juni 10, 2015, 18:20:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

sander bijsterbosch

Goedendag lezers,

Ik hoop dat hier mensen zijn die een huawai Assent y330 hebben door het volgende:
Als ik obsmapp gebruik krijg ik de melding de tijd staat niet goed het dat is dan een uur verschil dat is alleen in de zomertijd. nu werd er gezegd dat het aan de app lag. maar mijn moeder en broer hebben allebei een y300 maar krijgen geen melding. toen ik dat zei zeiden zij dat ligt dan aan het nieuwere type software. nu is mijn vraag zijn er meer mensen met dit probleem of hebben jullie dit niet. hoe kan ik het oplossen? en als jullie het niet hebben zeg het dan a.u.b. want anders willen ze het niet bij The Phone House oplossen want dan ligt het aan het de app of zo. dus graag jullie ervaringen over de huawai Assent y330 en obsmapp.

alvast bedankt groeten Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

hiskodevries

Sander, heb je wel de goede tijdzone geselecteerd bij de toestel settings
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

sander bijsterbosch

ja ook al geprobeerd maar werkte ook niet.

groeten Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Alex Kwak

Ik zou het toch ook echt in de hoek van de tijdzone zoeken. ObsMapp doet namelijk niets anders dan het meegezonden tijdstip van de gps vergelijken met de systeemtijd.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

sander bijsterbosch

Citaat van: Alex Kwak op juni 10, 2015, 20:58:16 PM
Ik zou het toch ook echt in de hoek van de tijdzone zoeken. ObsMapp doet namelijk niets anders dan het meegezonden tijdstip van de gps vergelijken met de systeemtijd.

we hebben het gezegd maar hij zegt van een app maker zal nooit zijn eigen app afkraken.
is er iemand die er toevallig 1 heeft dan wil ik graag weten of hij/zij ook een melding krijgt ja/of nee zo ja welke.

Alvast bedankt,

Groeten Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

marcel123

Lijkt me ook tijdzone, zeker zolang Sander geen argumenten geeft waarom dat niet zo zou zijn.

sander bijsterbosch

Citaat van: optilete op juni 11, 2015, 14:18:36 PM
Lijkt me ook tijdzone, zeker zolang Sander geen argumenten geeft waarom dat niet zo zou zijn.

Bij de winkel is dat ook geprobeerd maar de melding bleef komen.

groeten Sander

ps: argumenten heb ik verder niet.
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

hiskodevries

Sander, doe eens een harde reset (LET OP, je bent al je gedownloade en geinstalleerde apps kwijt) en let dan bij de installatie goed op bij het selecteren van tijdzone
mijn device staat op 'Automatische tijdzone'  maar of dat ook op alle android versies beschikbaar is weet ik niet.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

sander bijsterbosch

Citaat van: hiskodevries op juni 11, 2015, 15:47:49 PM
Sander, doe eens een harde reset (LET OP, je bent al je gedownloade en geinstalleerde apps kwijt) en let dan bij de installatie goed op bij het selecteren van tijdzone
mijn device staat op 'Automatische tijdzone'  maar of dat ook op alle android versies beschikbaar is weet ik niet.

Hij is nu wel bij The Phone house, maar dat is de 2de keer en ze gaan weer precies het zelfde doen.
Hij is dus ook al een keer gereset. maar heeft helaas niet geholpen.
sowieso al bedankt voor de hulp.
maar andere tips altijd welkom of als er iemand is die er zelf een heeft en obsmapp gebruikt zou ook zeer fijn zijn.

alvast bedankt,

groeten Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

sander bijsterbosch

groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com


sander bijsterbosch

Citaat van: andre123 op juni 17, 2015, 13:48:25 PM
Mijn Huawei Y300 heeft dit probleem niet.

hoe heb je hem dan ingesteld?
alvast bedankt groeten Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Andre321

automatische datum en tidj staat AAAN, dus met vinkje er achter
Automatishce tijdzone staat uit, niets eracht
Datum instellen is grijs
Tijd instellen is grijs
Tijdzone selecteren GMT +2uur
24 uurs klok staat aan



sander bijsterbosch

groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com



sander bijsterbosch

Citaat van: andre123 op juli 03, 2015, 22:00:30 PM
Is het gelukt ?
Gaat trouwens bij een Y300 de wekker gewoon af als de mobiele  telefoon UIT staat ?

sorry,

ik heb het bericht over het hoofd gezien,
maar helaas het werkt niet
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

sander bijsterbosch

Citaat van: andre123 op juli 03, 2015, 22:00:30 PM
Gaat trouwens bij een Y300 de wekker gewoon af als de mobiele  telefoon UIT staat ?

ik heb het ff bij de huawei van me ma getest die heeft namelijk de  Y300.
Als het dan tijd is gaat hij iets van te voren aan halve minuut of zo. en als het dan tijd is gaat het alarm af. en als je het alarm uit zet gaat de telefoon ook weer uit.
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com