panasonic lumix tz 60/61

Gestart door sander bijsterbosch, mei 22, 2015, 18:51:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

sander bijsterbosch

goedendag lezers,

ik wou graag een Panasonic lumix tz 60/61.
wat is precies het verschil tussen die 2 en als iemand een heeft wat zijn de voor en nadelen en is het een aanrader of niet?

alvast bedankt.
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

John Bouwmans

Geen idee wat het verschil tussen TZ60 en TZ61 is. Maar ik fotografeer sinds sept 2014 met de TZ60 en voor de macro-opnamen buiten vind ik 'm prima. Flitsfoto's zijn niet optimaal. Daarvoor had ik een TZ18, ook prima maar net wat minder pixels. (links naar mijn foto's bij mijn handtekening)
Vriendelijke groet,
John Bouwmans

Link Topic-selectie (kweekresultaten, metamorfoses, etcetera). https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=352513.msg1937618#msg1937618

sander bijsterbosch

Citaat van: john.bouwmans op maart 21, 2016, 13:29:54 PM
Geen idee wat het verschil tussen TZ60 en TZ61 is. Maar ik fotografeer sinds sept 2014 met de TZ60 en voor de macro-opnamen buiten vind ik 'm prima. Flitsfoto's zijn niet optimaal. Daarvoor had ik een TZ18, ook prima maar net wat minder pixels. (links naar mijn foto's bij mijn handtekening)

Bedankt voor je reacitie, maar ik heb hem inmiddels al weer een poosje, en mij bevalt hij ook goed, en flits gebruik ik toch weinig, het wifi op de camera vind ik een voordeel en het zoom op de camera ook, hiervoor had ik de TZ10 die is ook gwn prima maar heeft veel minder zoom.
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com