Hoofdmenu

dassen prenten

Gestart door Maarte5n, mei 29, 2015, 10:39:44 AM

Vorige topic - Volgende topic

Maarte5n

http://waarneming.nl/waarneming/view/102501542

Dit is toch 100% een dassen prent(en) aangezien hij na 1 week nog niet onderzocht en goedgekeurd is........
Maarten vd Berg

HPM

Tjongejongejonge, een week.
Herman van der Meer


Maarte5n

#3
Ik had het idee dat het er tussen door was geschoten, ze gaan een lijst af per dier lijkt mij, als ik dan een waarneming invoer en op 2 dagen eerder zet dan kan hij over het hoofd gezien worden dat denk ik tenminste( omdat ze dan terug moeten zoeken naar waarnemingen ). vandaar ik beetje vreemd vond dat het 1 week duurt voor een 100% waarneming

via een aantal speciale schermen waar op volgorde van invoerdatum de te beoordelen waarnemingen getoond worden. Een waarneming verdwijnt pas uit die schermen als deze door een admin van status is veranderd. hoe werkt dat eigenlijk dan? en doen vrijwilligers gewoon alles ,of elke groep vrijwilligers heeft z,n eigen diersoort?


Maarten vd Berg

HPM

Elke soortgroep (niet diergroep) heeft zijn eigen vrijwillige admins.
Herman van der Meer

Douwe van der Ploeg

Hoewel er binnen een soortgroep natuurlijk ook experts zijn in bepaalde families, bijvoorbeeld, waarbij dan afspraken zijn gemaakt dat die persoon alles binnen die familie doet.
Douwe van der Ploeg

Maarte5n

Citaat van: Douwe van der Ploeg op mei 29, 2015, 15:54:00 PM
Hoewel er binnen een soortgroep natuurlijk ook experts zijn in bepaalde families, bijvoorbeeld, waarbij dan afspraken zijn gemaakt dat die persoon alles binnen die familie doet.

Oke Bedankt voor de Info  :duim:
Maarten vd Berg

Rob Koelman

Overigens gaat het inderdaad om prenten van een das. De waarneming zal daarom t.z.t. wel goedgekeurd worden...
Met vriendelijke groet, Rob