bang voor misbruik websites?

Gestart door Anna W, maart 15, 2015, 01:09:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Anna W

Nu lees ik weleens over jacht in friesland op roofvogels, ik ben er erg van geschrokken. http://www.piepvandaag.nl/politie-hulp-vernieling-roofvogels/

Anna W

wie weet waar ze muizenplaag vandaan komt hier, , ze vreten het landschap aan gort, uiteindelijk zal dat ook de weidevogels weer schaden, de natuur verstoren is zo dom , alles heeft een functie.

rudi

Beste  Anna W.
Het is gebruikelijk om onder je eigen naam berichten te plaatsen.
Anna W is geen naam van een waarnemer.
Vr gr rudi
Mijn favoriet: Visdief !
Begonnen mei 2011.
Totaal 62.000 waarnemingen.
Totaal 1170 (alle) soorten.
246 vogelsoorten.
Vriendelijke groet,
R Wortelboer

jeroenroelofsen

Betreft trouwens iets wat al lange tijd bekend is, hier op het forum besproken is ook. Daarbij, het bericht waar je naar linkt is ook al van vorig jaar (geplaatst 17 juni 2014 door Redactie PiepVandaag).
Met vriendelijke groet
Jeroen Roelofsen
Mijn waarnemingen
Mijn website
Recente blog; Zuidpier IJmuiden
Nieuwe vogel soorten; Zeekoet, Kleine Rietgans, Strandleeuwerik, Waterral, Witgatje   (185 totaal)

Anna W

moest mn naam veranderen omdat mn emailadres erin stond en nu is Anna W niet goed haha Anna Wijbrands. En ja het is een oud bericht, omdat de broedtijd van de weidevogels dit jaar nog niet echt op volle toeren is, pas dan worden deze gekken misschien weer actief. Maar heb me rot gezocht op het forum naar oude berichten erover, mijn excuses, niet gevonden.

Jos Welbedacht

Hier is het topic dat wordt bedoeld  ;) .
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

Anna W