Vraag aan validators!

Gestart door WimT, maart 09, 2015, 14:52:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

WimT

Staat deze waarneming inclusief foto in de queue?
De laatste maande gebeurt het geregeld dat ik geen reactie op waarnemingen inclusief foto(s) krijg. Wanneer ik de betreffende waarnemingen inclusief foto(s) delete, vervolgens opnieuw op Waarneming zet, krijg ik meestal dezelfde dag een akkoord.

Ik mag aannemen dat deze waarneming niet discutabel is wat betreft de determinatie, het gaat puur en alleen om een technische vraag.

Het betreft deze waarneming
https://waarneming.nl/waarneming/view/98338983
Haas - Lepus europaeus gezien op 2015-02-28 Amstelveen - Bovenkerkerpolder
Foto's:


bij voorbaat dank Loes en Wim Timmer

maurice.lahaye

Hallo Wim,

Het valideren van foto's gebeurd door vrijwillige admins, die soms wat minder actief zijn (druk werk, vakantie, etc.). Daardoor kan een achterstand ontstaan. De niet gevalideerde waarnemingen kunnen in 2 'mapjes' staan: vandaag ingevoerd of langer geleden ingevoerd. Admins hebben de neiging om eerst het mapje vandaag ingevoerd door te lopen (altijd spannend wat er aan nieuwe meldingen is binnengekomen). Ben je tussen de mazen doorgeglipt, dan kom je in de andere map, waar waarnemingen inderdaad langer ongevalideerd kunnen blijven staan. Door je waarneming te 'deleten' en weer opnieuw in te voeren, kom je echter weer in de map met 'verse' waarnemingen. Je observatie klopt dus  :) . Hoe dan ook, al je waarnemingen komen allemaal een keer aan de beurt  ;) .

Maurice
admin
2015 is het jaar van de das! www.zoogdiervanhetjaar.nl

HPM

Citaat van: maurice.lahaye op maart 09, 2015, 15:13:03 PM
... Door je waarneming te 'deleten' en weer opnieuw in te voeren, ...


of door er gewoon iets aan te veranderen, bijvoorbeeld een spatie bij de bijzonderheden te zetten. (?)
Herman van der Meer

Rob Koelman

Citaat van: maurice.lahaye op maart 09, 2015, 15:13:03 PM... Door je waarneming te 'deleten' en weer opnieuw in te voeren, ...

Citaat van: HPM op maart 09, 2015, 15:21:27 PMof door er gewoon iets aan te veranderen, bijvoorbeeld een spatie bij de bijzonderheden te zetten. (?)

Of gewoon geduld te hebben...  :angel:
Met vriendelijke groet, Rob

WimT

Hallo Maurice,
Bedankt voor je antwoord, weet ik dat het niet aan m'n netwerkje ligt, maar aan m'n ongeduld en.....nog bedankt voor je "vinkje".


Herman en Rob,
Ik weet het, geduld is een schone zaak...... :blink:

OlivierO

Citaat van: WimT op maart 09, 2015, 15:50:21 PM
Ik weet het, geduld is een schone zaak...... :blink:

Blijkbaar niet.

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.