Hoofdmenu

Kleurring Rotgans

Gestart door BJHM Possen, februari 25, 2015, 08:12:29 AM

Vorige topic - Volgende topic

BJHM Possen

Het gaat om deze waarneming

http://waarneming.nl/waarneming/view/98259720

In Finland zijn deze in te dienen bij het Natural History Museum, maar net weer in Nederland, merk ik dat ik hier niet zou weerheen. Is dit de plek, of hebben wij een vergelijkbaar centraal punt voor het terugmelden van ringen?

Vriendelijke groet,

Boy Possen
Fijne dag,

B.J.H.M. Possen

"Birding is something we do for enjoyment;
so if you enjoy it, you're a good birder.
If you enjoy it a lot, you're a great birder."

Kenn Kaufman

Henri25

Het melden van Ganzen en Zwanen die geringd zijn kan in Nederland via Geese.org.... als het goed is zou deze vogel er ook in moeten zitten en zou je de data meteen kunnen bekijken na het invoeren. De code voor deze vogel is RCGK

Groeten Henri
Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

BJHM Possen

Dank Henri. Ook gezien in Frankrijk :)
Fijne dag,

B.J.H.M. Possen

"Birding is something we do for enjoyment;
so if you enjoy it, you're a good birder.
If you enjoy it a lot, you're a great birder."

Kenn Kaufman

Henri25

Groeten Henri Zomer

Cygnus

Citaat van: Henri25 op februari 25, 2015, 08:30:14 AM
Het melden van Ganzen en Zwanen die geringd zijn kan in Nederland via Geese.org....

Dit is niet helemaal correct. Melden van ringen van ganzen en zwanen via geese.org heeft alleen zin voor projecten die meedoen aan geese.org. Veel projecten doen tegenwoordig mee, maar niet allemaal. Als je meldingen invoert van projecten die niet meedoen aan geese.org zul je nooit ringgegevens of volledige overzichten met alle waarnemingen ontvangen of kunnen bekijken.
Met vriendelijke groeten,
Trinus Haitjema

Henri25

Nee das waar, dat vergat ik te noemen. Toch worden wel veel projecten door Geese.org ondersteunt.
Groeten Henri Zomer