Hoofdmenu

trilzwam

Gestart door Willy, februari 20, 2015, 16:39:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Willy

Welke trilzwam is dit?houtsoort onbekend.Heb hem ingevoerd als Klontjestrilzwam maar word niet goedgekeurd.
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks

ratje

Ik zou ook denken Klontjestrilzwam, maar wie ben ik  ;D

Willy

Jij bent volgens mij Hannie
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks


Kobus

Liggend bovenop hout kan het ook sterrenschot zijn, de kleurschakeringen wijzen hier wel wat op en eitjes zijn niet altijd aanwezig bij sterrenschot.

Groeten,
Koos

ratje

Ik kan er echt geen Sterrenschot in zien.

Rob Koelman

Citaat van: Kobus op februari 23, 2015, 19:25:03 PMLiggend bovenop hout kan het ook sterrenschot zijn

Zou wel héél toevallig zijn als het dan precies bovenop zo'n smalle tak terecht komt. Lijkt mij alleen daarom al wel degelijk een zwam...
Met vriendelijke groet, Rob

sjaakvantiel

Gert zegt altijd: 'doorsnijden en kijken of er melige klontjes in zitten'. Het lijkt er wel op.

Gert Kremer

Citaat van: sjaakvantiel op februari 24, 2015, 09:14:15 AM
Gert zegt altijd: 'doorsnijden en kijken of er melige klontjes in zitten'. Het lijkt er wel op.

en ook het klontje doorsnijden svp.   is echt mooi om te zien, de binnenkant.    8)
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Willy

#9
Hoi Gert,ik weet niet wat er zo mooi is aan een wit klontje van 1mm groot
wat doorgesneden is. ??? 
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks

ratje


Gert Kremer

ach Willy, deze is nog niet rijp.  ;D  jammer hoor.
...
Als het goed is... moet je een half ei met eidooier zien.  8)   Zelf al vaak gezien, maar ik wilde het graag ook van de anderen horen of misschien ben ik wel bijziend.  ::)
Groeten, Gert
 
Wat ik nu zie, kon ik eerder zien. maar ik zag het niet, had geen tijd om te kijken.

Willy

Inderdaad nog nooit gezien maar als ik er weer en vind ga ik weer kijken.
Met vriendelijke groet,
Willy Heimeriks