forum waarneming 'ongelezen berichten sinds je laatste bezoek.'

Gestart door sander bijsterbosch, februari 16, 2015, 17:29:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

sander bijsterbosch

hier op het forum kan je klikken op ongelezen berichten sinds het laatste bezoek.
als je daar op klikt krijg je gelijk heel veel berichten en pagina's met berichten.
is het geen optie om te kunnen kiezen voor welke onderwerpen je het wilt bijv. alleen over vogels en praat maar raak of vogels en zoogdieren dat je dat zelf kunt kiezen.

groeten Sander
ps: ik wist niet waar ik deze moest plaatsen dus deed ik het maar hier
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Ted van der Knaap

groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

HPM

Maar het antwoord is eenvoudig. Het forum heeft geen optie om te kiezen en Waarneming kan er ook niet voor zorgen dat die optie er komt
Herman van der Meer

Douwe van der Ploeg

Klik eens op het verrekijkertje voor het deelforum van je interesse. Bedoel je dat?
Douwe van der Ploeg

Margreet Kwh

Als je het forum opent, krijg je een pagina met alle rubrieken. De eerste kolom bevat een kijkertje; dat kan grijs of blauw zijn. Blauw betekent, dat er in die rubriek nieuwe berichten staan. Dan kun je vervolgens de rubrieken kiezen die je wilt bekijken.
Zie: http://forum.waarneming.nl/smf/, de beginpagina van het forum
Zo zien de kijkertjes eruit:
(detail; ik heb geen nieuw bericht bij de vogels en wel bij de zoogdieren en de reptielen)
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

sander bijsterbosch

bedankt,

kan je dan ook nog zien welke berichten nieuw zijn in die soortgroep?

gr Sander
groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

Lowieke

Ja. Achter het onderwerp met nog ongelezen berichten staat een knopje "nieuw". Klik daarop en je gaat naar het eerste ongelezen bericht in dat draadje

Jeroen.

sander bijsterbosch

groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com

marcel123

#8
Citaat van: Douwe van der Ploeg op februari 16, 2015, 18:28:38 PM
Klik eens op het verrekijkertje voor het deelforum van je interesse. Bedoel je dat?
Dit lijkt me idd het antwoord op je verzoek. Je kan ook klikken op 'toon ongelezen' om het per categorie te zien...

Douwe van der Ploeg

Douwe van der Ploeg

HPM

Citaat van: optilete op februari 16, 2015, 22:39:43 PM
Citaat van: Douwe van der Ploeg op februari 16, 2015, 18:28:38 PM
Klik eens op het verrekijkertje voor het deelforum van je interesse. Bedoel je dat?
Dit lijkt me idd het antwoord op je verzoek. Je kan ook klikken op 'toon ongelezen' om het per categorie te zien...

Dat is gewoon in een andere volgorde, want via 'toon nieuwe reacties ...' kan je ook kiezen wat je wil lezen.
Maar je hoeft het natuurlijk niet te lezen. Je kan ze ook als gelezen markeren zonder ze te lezen. Dan krijg je de volgende keer alleen eventuele  nieuwe op je bordje. Er gebeurt er niets als niemand meer in zo'n topic post. En alleen van topics waarin jezelf post komen reacties in je ongelezen reactielijst, dus als je er niet in post gaat het aan je voorbij.
Herman van der Meer

OlivierO

Citaat van hier: link.

Citaat van: OlivierO op februari 16, 2015, 19:53:04 PM
Citaat van: sander bijsterbosch op februari 16, 2015, 18:40:40 PM
hier op het forum kan je klikken op ongelezen berichten sinds het laatste bezoek.
als je daar op klikt krijg je gelijk heel veel berichten en pagina's met berichten.
is het geen optie om te kunnen kiezen voor welke onderwerpen je het wilt bijv. alleen over vogels en praat maar raak of vogels en zoogdieren dat je dat zelf kunt kiezen.

groeten Sander

Ik doe het anders:

Op de index pagina (start pagina) klik je op het verrekijker icoontje, dan krijg je de alle recent nieuwe berichten. Als je dan nog door klikt, rechts onderaan op "alle ongelezen berichten" dan krijg je effectief alles dat je nog niet gelezen hebt van dat forum onderdeel.
Zo kan je dat bij alles doen dat je wil. Elk onderdeel dus.

Vergeet het vet gedrukte niet, of je loopt alsnog vanalles mis! Als je bijvoorbeeld een keer het forum bezoekt maar niet alle berichten leest, komen de andere berichten NIET meer voor in de ongelezen lijst.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

sander bijsterbosch

groeten,
Sander Bijsterbosch
www.mooinederland.weebly.com