Flora

Gestart door Andre321, februari 12, 2015, 19:45:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Andre321

Aan de meeste Oost-europese flora's is lastig aan te komen, en dat is ook het geval met de Flora S . De Tekst is wat moeilijk maar hopelijk maken de tekeningen genoeg goed. Vandaar deze zip. Heb nog al wat moeite gedaan om het down te loaden dus als je het binnen een week doet heb je even een makkie. 
En ze kunnen mooi mee op de tablet of laptop.


Download link

Plantoon

#1
Bedankt André,
ik kijk eens of ik er een checklist kan van maken want voor Slovenië hebben we die nog niet (enkel former Yugoslavia).
De laatste jaren zijn er veel plantenwaarnemingen uit Slovenië.
Antoon

Plantoon

Ay, import lukt niet, ingescand. net iets te veel werk om over te typen. Als iemand de inhoud door een OCR kan draaien wil ik mijn best doen met het resultaat. PS: lijsten Pteridophytae & Gimnospermae op het einde van deel II. Lijst Angiospermae op einde van deel V-I(2).
Antoon

Plantoon

Behalve planten Slovenië ook nog literatuur mbt Odonata en een muurvegetatierapport. Voor de liefhebbers  :duim:
Antoon

HPM

Citaat van: antigoon op februari 12, 2015, 20:57:03 PM
Ay, import lukt niet, ingescand. net iets te veel werk om over te typen. Als iemand de inhoud door een OCR kan draaien wil ik mijn best doen met het resultaat. PS: lijsten Pteridophytae & Gimnospermae op het einde van deel II. Lijst Angiospermae op einde van deel V-I(2).
Antoon

Ik gebruik deze site nog wel eens http://www.onlineocr.net/
Het hangt natuurlijk van de kwaliteit van de scans af hoe goed het resultaat is.
Herman van der Meer