Vale Gier in de Tour

Gestart door Hans Bossenbroek, juli 23, 2007, 14:52:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Hans Bossenbroek

#60
Misschien moeten we Herbert dan ook maar eens uitnodigen  ;)  Kan ie gelijk z'n vogelkennis bijspijkeren voor de Tour in 2008.

N.B. Ik bedoelde het gezwam van Dijkstra.

Jos Welbedacht

#61
Als je goed mee wil doen in de tour, moet je doping gebruiken om de betere renners te verslaan. Zij gebruiken op hun beurt ook weer doping om anderen te verslaan, enzovoort.
Zo gaat iedereen aan de doping die een beetje hoog wil eindigen in het eindklassement.
Je moet het dopinggebruik dus helemaal kwijt zien te raken uit de tour, en dat is moeilijk. Dan blijft over: Er niet naar om kijken en het maar laten gebeuren.
Zolang er niet gecontroleerd wordt komt ook niemand erachter dat er doping gebruikt wordt. Sneu voor de sukkels die iets te veel troep in zich laten spuiten.

Ik heb medelijden met Rasmussen en Vino, want zij zijn hun normale leven kwijt voor de eerste 10 jaar, terwijl ze niet veel harder liegen dan veel andere wielrenners en normale mensen die graag naar de tour kijken.
Nu gaat het publiek (noem de Fransen als voorbeeld) Rasmussen het ongeluk in jagen, en geheel onterecht de Raboploeg uit fluiten. Hoe dom en slechthartig kun je zijn? Iemand het leven ongelukkig maken, die niet veel meer fout doet dan jezelf.

Zo.
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space