Ik zal er volgende week weer eens naar kijken. Het is verwaterd omdat ik aan het wachten ben op de nieuwe db/dba site waar zoiets in verwerkt zou zitten.
Tevens heb ik het idee dat er bijna geen animo voor is gezien het geringe aantal reacties/aanmeldingen van gevonden soorten hier
Daar kan ik goed inkomen Folkert Jan, geen animo wil nog wel eens tot teleurstellingen leiden. Ik denk echter dat dit gebeuren meer zou leven als het een eigen pagina of zo heeft. Waar je wat meer kunt spelen met statistieken, tabellen, overzichtjes, enz. Dit topic zakt weg in de rest aan onderwerpenbrij, en dan wil het zeker wel verwateren ja.
Misschien nu persoonlijk eens wat spelen met opzetjes hoe je het zelf graag zou willen uitvoeren. En dan kijken waar dat haalbaar is. Begrijp dus dat er op DB-site iets zou komen, maar misschien is er nog een andere insteek? Je doet het omdat jíj het zelf leuk vind om te doen voor anderen.
En dat doe je mooi en enthousiast! Laat het daarom niet tot een teleurstelling komen. 'Wachten' kan daar mede toe leiden...