Hoofdmenu

Mystery Bird 191

Gestart door HJDT, december 19, 2014, 23:40:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

HJDT

Ok, heren en dames, hier is er wederom eentje van mijn hand. Voor wie niet al te lokaal denkt zou hij makkelijk moeten zijn.

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

frankneijts

Een 1e winter Grijskopmeeuw denk ik..
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Certhia

Citaat van: frankneijts op december 20, 2014, 23:24:44 PM
Een 1e winter Grijskopmeeuw denk ik..

Maar die donkere snavel dan? Ik zat aan Hartlaubs te denken maar kan nergens platen vinden van jonge vogels. Hoe dan ook een Chroicocephalus
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Certhia

Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

Certhia

Nou Michel, makkelijk of niet, ik ben wel benieuwd ondertussen. :D
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

HJDT

Ik kwam op Grijskopmeeuw uit vanwege de grote hoeveelheid bruin op de bovenvleugel (veel minder bij juv. Hartlaub's), brede zwarte staartband (afwezig bij Hartlaub's of hooguit met wat bruine vlekken) en de duidelijke vlek op de oorstreek (meestal afwezig en indien wel aanwezig zwak ontwikkeld bij Hartlaub's). De snavel vind ik wat aan de korte kant en ook zou ik die wat tweekleuriger verwachten maar als ik google op juveniele Grijskopmeeuw denk ik dat je moet concluderen dat deze snavel prima binnen de variatie van Grijskop valt.

Groet Michel
Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.