Gebruikersmelding wijzigen of verwijderen.

Gestart door Corryabbink, december 17, 2014, 22:36:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Corryabbink

Soms overkomt het me dat ik een gebruikersmelding maak maar dat er van alles misgaat in de tekst. Graag zou ik die tekst kunnen wijzigen.
Kan het niet mogelijk gemaakt worden dat men een melding kan wijzigen en/ of verwijderen?
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Violet (en Remco)

Citaat van: Corryabbink op december 17, 2014, 22:36:30 PM
Soms overkomt het me dat ik een gebruikersmelding maak maar dat er van alles misgaat in de tekst. Graag zou ik die tekst kunnen wijzigen.
Kan het niet mogelijk gemaakt worden dat men een melding kan wijzigen en/ of verwijderen?

Volgens mij niet, alles wordt direct verstuurd en valt dan niet meer te wijzigen (?).

Laatst wilde ik ook een gebruikersopmerking toevoegen en gebruikte automatisch de enter-toets om naar een nieuwe regel te gaan.
Dat werkte dus niet, want bij elke enter werd er een (half) bericht (zeg regel) verstuurd.
Geloof dat ik uiteindelijk 5 berichten nodig had om mijn tekst te versturen  ;D

Geef hiermee trouwens niemand anders de schuld dan mezelf! Maar onhandig was het wel.
Groetjes,
(Remco en) Violet

www.vlinderseemland.nl

Corryabbink

Citaat van: Violet (en Remco) op december 18, 2014, 00:38:45 AM
Citaat van: Corryabbink op december 17, 2014, 22:36:30 PM
Soms overkomt het me dat ik een gebruikersmelding maak maar dat er van alles misgaat in de tekst. Graag zou ik die tekst kunnen wijzigen.
Kan het niet mogelijk gemaakt worden dat men een melding kan wijzigen en/ of verwijderen?

Volgens mij niet, alles wordt direct verstuurd en valt dan niet meer te wijzigen (?).


Waarom niet? De normale commentaren worden ook wel verstuurd en die zijn wel te wijzigen en/of te verwijderen. Lijkt me niet zo moeilijk dat voor elkaar te krijgen. Nu zie je meerdere gebruikersmeldingen van 1 persoon omdat er gewoon iets misgegaan is in de tekst. Bij de mogelijkheid dit te veranderen of alles te verwijderen is het eindresultaat wel veel beter!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

hiskodevries

Corry, als je een commentaar invoert wordt ook daar gelijk een email van verstuurd waarin niet eventueel latere wijzigingen zijn opgenomen.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Corryabbink

Hisko dat weet ik maar dan kan het commentaar alsnog gewijzigd worden. Soms is het zelfs verdwenen. Dat geeft toch niets. Men heeft dan in ieder geval de mogelijkheid bij een vergissing of verschrijving iets aan te passen.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

hiskodevries

Corry, als jij je email programma opent en het vak met verzonden email bekijkt. hoeveel berichten kun je daar aanpassen ?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Corryabbink

Citaat van: hiskodevries op december 19, 2014, 07:36:40 AM
Corry, als jij je email programma opent en het vak met verzonden email bekijkt. hoeveel berichten kun je daar aanpassen ?
;D Dat is een overbodige vraag. Ik vergelijk het met commentaren niet met mail. In wezen is het ook een commentaar.
Het lijkt me dan verstandiger in het vervolg per email contact op te nemen met de waarnemer dan is er niets aan de hand en weet niemand dat ik iets over de waarneming te vertellen had. Zijn mijn fouten tenminste niet voor een groot publiek zichtbaar!
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Douwe van der Ploeg

Douwe van der Ploeg