Hoofdmenu

juveniele Zeearend?

Gestart door Ted van der Knaap, mei 28, 2019, 12:29:56 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ted van der Knaap

Soms ben je op de juiste tijd op de juiste plek!

Was aan het jagen en rustte even op een paaltje.

Is er iets te zeggen over de leeftijd en evt. het geslacht?

(meer foto's: https://waarneming.nl/waarneming/view/173274641)
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

OlivierO

Ted,

als je in de nieuwe website naar jouw waarneming gaat, zie je rechts "opties". Als je daar "Hulp Forum" selecteerd, heb je gelijk een code en moet je niet nog de foto uploaden.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

lukasverboom

En als je op de oude site hier klikt kom je bij dezelfde waarneming op de nieuwe site. In totaal maar twee keer klikken dus :)

PS. Mooie waarneming! Leeftijdsbepaling kan ik je niet verder mee helpen.

Groet,
Lukas

Marien bioloog
Favoriete groepen: korstmossen, mossen, schelpen, vleermuizen, mariene dingen.

Korstmossen in de tuin? https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,464730.0.html

Ted van der Knaap

Citaat van: OlivierO op mei 28, 2019, 13:53:34 PM
Ted,

als je in de nieuwe website naar jouw waarneming gaat, zie je rechts "opties". Als je daar "Hulp Forum" selecteerd, heb je gelijk een code en moet je niet nog de foto uploaden.

Ik vind de nieuwe site nog steeds een draak om mee te werken en gebruik ik verder nauwelijks. Daar is de optie niet meer aanwezig!
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Ted van der Knaap

Citaat van: lukasverboom op mei 28, 2019, 13:58:58 PM
En als je op de oude site hier klikt kom je bij dezelfde waarneming op de nieuwe site. In totaal maar twee keer klikken dus :)

PS. Mooie waarneming! Leeftijdsbepaling kan ik je niet verder mee helpen.


Heb 't een beetje gehad met al dat geklik op de nieuwe site, de oude site is voor mij nog steeds het meest gebruiksvriendelijk.

Ik dacht aan een Juveniel vanwege de "vrij nieuwe" poten, bij een Adult zou je denken dat die wat verweerder en grauwer van kleur zijn. Maar misschien zit ik daarmee wel helemaal naast.
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

OJGoreng

Met de Forsman in de hand maak ik er een tweede-kalenderjaar van, wat je best nog juveniel mag noemen omdat er amper wat is geruid. Borst nog grotendeels bruin met regelmatige streping, vliegveren nog niet wezenlijk gesleten en allemaal van dezelfde generatie, geen tot weinig wit op de mantel.
Met vriendelijke groet, Zainal

frankneijts

Citaat van: OJGoreng op mei 28, 2019, 17:20:24 PM
Met de Forsman in de hand maak ik er een tweede-kalenderjaar van, wat je best nog juveniel mag noemen omdat er amper wat is geruid. Borst nog grotendeels bruin met regelmatige streping, vliegveren nog niet wezenlijk gesleten en allemaal van dezelfde generatie, geen tot weinig wit op de mantel.

Eens.
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Ted van der Knaap

Dank voor de uitleg en bevestiging... ...aangepast naar 2de kj.  :duim:
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)