Hoofdmenu

kwis 3

Gestart door Grada Menting, november 25, 2014, 17:15:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rien Ondersteijn

Leuk dat je dat zag Kim!Was niet mijn opzet-tis mijn gewoonte om af en toe wat Brabantse roots te laten 'kiemen'.

Weer veul groe[n]tjes!Rien.
Groene groe[n]tjes.Rien.

Datura

Ik zou toch gewoon een rekening bij de hak indienen Rien! En meteen vragen wathhet oplever als je Astragalus in het vervolg `Hakjespeul` noemt :).
Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

Rien Ondersteijn

Ja-kan ik proberen...echter als ik per ongeluk de Hazelaar ' de Hakkelaar' zou noemen krijg ik t aan de stok met ze.....
Mocht er vanavond een Kwis zijn Grada-ik kan helaas niet meedoen  :(
Houdoe!
Groene groe[n]tjes.Rien.

migratorius

Citaat van: HPM op november 25, 2014, 22:41:14 PM
Citaat van: Rien Ondersteyn op november 25, 2014, 22:34:30 PM
Ja- maar jij woont aan de kust-wij[ik dan] zijn binnenlanders....

Dus Zee-aster[zulte]

Groet.Rien.

Valt nogal mee met die kust
http://www.verspreidingsatlas.nl/0117
Ik heb in de jaren 80 Zeeaster ten noorden van Breda gezien (het stond langs het fietspad naar school), maar bij Floron is dat niet bekend. Heeft het zin zo'n losse waarneming op de een of andere manier nog door te geven? Gelukkig kunnen de lokale floristen hem niet meer wegbotaniseren (dat is me met Moerasvooltje en -wederik overkomen: dus toen heb ik nooit meer wat doorgegeven).

JanHein

Erik Simons

dat heeft zeker zin om door te geven

en wees niet bang, volgens mij worden lang niet alle waarnemingen weggegraasd door floristen, je kunt waarnemingen bovendien vervagen, maar van dat laaste vind ik persoonlijk dat het een beetje indruist tegen het principe van waarneming.nl
Erik Simons

'Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth.'

Margreet Kwh

Hij was weer leuk, Grada!
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

migratorius

Citaat van: Erik Simons op november 27, 2014, 12:20:04 PM
dat heeft zeker zin om door te geven
Dan ga ik mijn oude waarnemingen eens na! Ik vrees dat het notitieboek-archeologie wordt...

JanHein

Rien Ondersteijn

Ja-dan ben ik ook nog wel een wintertje zoet...!Maar ik vind 't buiten toch wel leuker!
En voor Erik over dat vervagen:Ik ben 't gloeiend met je eens.

Groene groe[n]tjes.Rien.