Knoopjes op Den?

Gestart door w.veenhoven, november 01, 2014, 07:23:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

w.veenhoven

Hoi

Deze hebben een kort steeltje en zitten altijd op de zaag vlak van een Fijnspar,Iemand een idee.Alvast bedankt.

Gr Wob

ratje

Ik weet niet of deze soort een optie is? Psilocybe horizontalis - [/size]Leerkaalkopje

w.veenhoven

Hoi Hannie

Leerkaalkopje is een Schelpzwammetje toevallig pas gevonden.Zie forum van 29-10.Mooie site van jou ga ik wat vaker gebruiken.Bedankt

Gr Wob

ratje

#3
Citaat van: w.veenhoven op november 02, 2014, 06:13:48 AM
Hoi Hannie

Leerkaalkopje is een Schelpzwammetje toevallig pas gevonden.Zie forum van 29-10.Mooie site van jou ga ik wat vaker gebruiken.Bedankt

Gr Wob
Dank je. Leerkaalkopje bestaat al meerdere jaren, ik heb hem zeker al 9 jaar geleden gevonden, destijds gedetermineerd door Martijn Oud. Heb je een link van het topic van 29-10? Niet dat ik zeker zeg dat het de door mij genoemde soort is, meer om het feit dat deze niet pas gevonden is.

w.veenhoven

Citaat van: ratje op november 02, 2014, 19:23:34 PM
Citaat van: w.veenhoven op november 02, 2014, 06:13:48 AM
Hoi Hannie

Leerkaalkopje is een Schelpzwammetje toevallig pas gevonden.Zie forum van 29-10.Mooie site van jou ga ik wat vaker gebruiken.Bedankt

Gr Wob
Dank je. Leerkaalkopje bestaat al meerdere jaren, ik heb hem zeker al 9 jaar geleden gevonden, destijds gedetermineerd door Martijn Oud. Heb je een link van het topic van 29-10? Niet dat ik zeker zeg dat het de door mij genoemde soort is, meer om het feit dat deze niet pas gevonden is.
Hoi Hannie

Hoe doe ik dat een link plaatsen?Ik kan er e.v.t ook paar foto's  bij plaatsen.

Gr Wob

Melchior van Tweel

Citaat van: w.veenhoven op november 03, 2014, 16:53:22 PM
Hoe doe ik dat een link plaatsen?Ik kan er e.v.t ook paar foto's  bij plaatsen.
Je opent de pagina die je wilt kopieren. Daarvan kopieer je het webadres (bovenin je beeld) naar het forum.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

w.veenhoven

Citaat van: w.veenhoven op november 03, 2014, 16:53:22 PM
Citaat van: ratje op november 02, 2014, 19:23:34 PM
Citaat van: w.veenhoven op november 02, 2014, 06:13:48 AM
Hoi Hannie

Leerkaalkopje is een Schelpzwammetje toevallig pas gevonden.Zie forum van 29-10.Mooie site van jou ga ik wat vaker gebruiken.Bedankt

Gr Wob
Dank je. Leerkaalkopje bestaat al meerdere jaren, ik heb hem zeker al 9 jaar geleden gevonden, destijds gedetermineerd door Martijn Oud. Heb je een link van het topic van 29-10? Niet dat ik zeker zeg dat het de door mij genoemde soort is, meer om het feit dat deze niet pas gevonden is.
Hoi Hannie

Hoe doe ik dat een link plaatsen?Ik kan er e.v.t ook paar foto's  bij plaatsen.

Gr Wob
Hoi Hannie

Ik kan de link niet plaatsen omdat het op forum staat van 29-10 Henk heeft hem goed gekeurd.Volgens mij heeft dat Oorzwammetje een verkeerde naam.En die van jou de goede naam.Ik wacht wel af wat er uit komt.

Gr Wob

ratje

Hoi Wob, weet je ook de naam welke je het topic hebt gegeven? Kan ik er nog een keer naar zoeken.

w.veenhoven

Citaat van: ratje op november 05, 2014, 16:36:41 PM
Hoi Wob, weet je ook de naam welke je het topic hebt gegeven? Kan ik er nog een keer naar zoeken.

Hoi Hannie

Oorzwammetje.en het laatste bericht is van 30-10.

Gr Wob

ratje

Ik heb even gekeken en Henk gaf bij die foto het Leerkaalkopje aan.

w.veenhoven

Citaat van: ratje op november 06, 2014, 17:00:55 PM
Ik heb even gekeken en Henk gaf bij die foto het Leerkaalkopje aan.

Hoi Hannie.

Ik vind Leerkaalkopje geen goede naam voor een Oorzwammetje. Wel voor de knoopjes op de stam.

Gr Wob

ratje


w.veenhoven

Citaat van: ratje op november 06, 2014, 17:50:30 PM
ok, nu begrijp ik het.  :duim:

We zijn er nog niet uit want ik heb nog geen naam voor de knoopjes.Als ik ze weer vind is het dan mogelijk dat iemand deze kan onderzoeken?

Gr Wob