Language button zweeft

Gestart door Rob Eveleens, oktober 09, 2005, 22:50:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Rob Eveleens

Geachte heren,

1. Bewondering voor jullie werk :D

2. Ik wil de waarnemingen integreren met onze VWG site (Leden Startpagina), maar merk dat ik jullie pagina voor werkgroepen er niet goed op krijg. Zie als voorbeeld Waarnemingen voor werkgroep rijnwoude

2a: De Language button staat los alleen leeg boven aan met veel tussenruimte. Kan die weg? Kan die in het rijtje naast de andere opties?

2b: Bij het versmallen van het scherm wordt de toelichtende tekst smaller, terwijl de datum, vogelnaam of de naam van de waarnemer eerder daarvoor in aanmerking komen?

Succes met de site :duim:  
Rob Eveleens, sitebeheerder van Vogelsrijnwoude.nl

Pim

Je zult z.s.m een zinnig antwoord op je vraag krijgen, waarschijnlijk maandag al.

vriendelijke groet,

Pim Julsing
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Pim

Het is inderdaad www.waarneming.nl (en niet waarnemingen.nl)!!

groetjes,

Pim Julsing
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Rob Eveleens

CiteerWelke waarnemingen zijn er in onze buurt gedaan en gemeld op www.waarneming.nl?
Beter zo?
Rob Eveleens, sitebeheerder van Vogelsrijnwoude.nl

Rob Eveleens

Als je iets duidelijker kan zijn? Graag!
Rob Eveleens, sitebeheerder van Vogelsrijnwoude.nl

hiskodevries

#5
Citeer2b: Bij het versmallen van het scherm wordt de toelichtende tekst smaller, terwijl de datum, vogelnaam of de naam van de waarnemer eerder daarvoor in aanmerking komen?

Rob, kun je dat nu nog eens checken ?
Zou je voor vragen over de werkgroepschermen rechtstreeks met mij contact op willen nemen.
Heb je ook een voorbeeld op jullie site zoals het er nu uitziet

Citeer2a: De Language button staat los alleen leeg boven aan met veel tussenruimte. Kan die weg? Kan die in het rijtje naast de andere opties?

De language optie heeft niets te maken met de overige opties in dit scherm ( je kunt de waarnemingen niet sorteren op taal.

Bekijk ook even deze topic
http://www.waarneming.nl/forum/index.php?showtopic=74
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Pim

#6
Dat voorbeeld staat in de aanhef van deze topic (aanklikken)...

CiteerIk wil de waarnemingen integreren met onze VWG site (Leden Startpagina), maar merk dat ik jullie pagina voor werkgroepen er niet goed op krijg. Zie als voorbeeld Waarnemingen voor werkgroep rijnwoude

vriendelijke groet,

Pim Julsing
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

Rob Eveleens

Hisko: met deze URL Te resizen pagina kun je bekijken wat ik bedoel.

Door de pagina te versmallen (waarmee ik de rechtrand van het scherm bedoel) versmallen de kolommen niet erg handig mee.

Boven aan op deze pagina staat de keuze voor een taal, maar die neemt erg veel ruimte in. Zou die bijvoorbeeld onderaan kunnen? Of rechts op de hoogte van de echte selecties? Dan komt er direct veel meer in beeld.

Inderdaad bevat m'n eerste bericht de pagina die ik voor de leden van de VWG aan het voorbereiden ben. Maar dit is 'm nog eens: Leden startpagina

Succes

Het betreffende topic zal ik morgen bestuderen! :duim:  
Rob Eveleens, sitebeheerder van Vogelsrijnwoude.nl

hiskodevries

CiteerDoor de pagina te versmallen (waarmee ik de rechtrand van het scherm bedoel) versmallen de kolommen niet erg handig mee.

Alleen de gebiedsnaam kan "vervormt" worden, als de andere kolommen ook smaller gemaakt worden zal het uiteindelijke beeld zeer vervormt raken. Dit is in het verleden al eens getest.

Het advies wat ik je kan geven is het waarnemingen gedeelte meer ruimte geven op jullie pagina.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0