snap shot adaptor van Swarovski

Gestart door TjeerdBurger, juli 11, 2007, 18:29:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

TjeerdBurger

Misschien wel interressant:
Ik was vandaag in de vogelbescherming winkel, lekker verrekijkertjes kijken. Maar ik had zowaar ook een primeur! Althans volgens de verkoper. Gister was er iemand van Swarovski langsgekomen met een snap shot adaptor. En ik was de 1e klant die m zag  :).  Vogelbescherming NL had m als eerst omdat het de grootste Swarovski dealer van Europa heeft. Binnekort krijg je zo n snap shot adaptor bij aankoop van een EL kijker van Swarovski (in ieder geval bij de Vogelbescherming). Allemaal heel leuk, maar wat is het nou?
Het ding werd ook even mooi gedemonstreerd, en ik was serieus onder de indruk. Het is een heel eenvouding ding, een rond ding, lijkt een beetje op zo'n dure digiscoop adaptor. Je klikt m op het oculair, stopt het lensje van je compact cameraatje dr in, vast draaien en klikken maar! Zag er leuk uit en je kan er leuk mee fotograferen, cameraatje door het ene oculair, kijken door het andere en scherpstellen. Maar werd er nadrukkelijk bij gezegd, het is niet bedoeld om kwaliteits foto's te maken. Een ideaal ding als je het mij vraagt, geen gezeul met enorme toeters en toch je bewijsplaatje, zelfs in vlucht!

redmar_woudstra

Klinkt inderdaad als een leuk dingetje! Zeker als je hem toch bij je swarovski krijgt (daar moet ik ook eens voor gaan sparen...)
Ben wel benieuwd wat concreet de resultaten zijn, dus ik moet ook maar weer eens langs gaan.
groet,
Redmar