Hoofdmenu

Emailadres

Gestart door theo westra, mei 06, 2014, 14:19:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

theo westra

Nog steeds krijg ik geen terugmeldingen op mijn emailadres omdat ik geen geldig emailadres zou hebben. Wat is dat voor onzin. Bepaalt nu een systeem wat nu wel of niet geldig is?? Aanpassen s.v.p. en rap een beetje ;-)
t.westr@ziggo.nl probeer maar eens, wedden dat het werkt!!

m.v.g. Theo Westra

Melchior van Tweel

Hallo Theo,
Even een tip: Als je een vraag op een vriendelijke manier stelt, is de kans op een bevredigend antwoord echt veel groter.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Noot

Ik heb overigens hetzelfde probleem. Steeds krijg ik een balkje in mijn beeld waarop staat dat mijn e-mailadres niet geldig is. Ik heb echter nog steeds hetzelfde e-mailadres en ik heb nooit iets veranderd. Ik krijg nu ook geen alerts meer binnen.

Iemand die weet hoe dit komt?

Bij voorbaat dank.

hiskodevries

Zodra wij van een emailadres een foutmelding krijgen, dat kan ook een mailbox zit vol melding zijn, wordt je email adres op foutief gezet om te voorkomen dat onze emailboxen volstromen met foutmeldingen.
Als jij denkt dat de melding onterecht is handel dan als volgt.
Ga naar jouw persoonlijke gegevens scherm. Wijzig je emailadres naar iets anders. Sla dit op.
Open het scherm nog een keer en vul dan je echte email adres in.
Foutmelding is verdwenen (tot je e-mailbox weer een foutmelding genereert)
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0


theo westra

Dit is niet de eerste keer dat ik dit vraag Hisko nu moet ik steeds mijn meldingen doorkijken of er gereageerd is en dat ben ik zat dus stop met waarnemingen en dus foto's plaatsen!

doei!

Melchior van Tweel

Theo, wat is nou het probleem? Hisko heeft toch een duidelijke verklaring gegeven?
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Jeroen Nagtegaal

En anders maak je in twee klikken een Gmail-adres aan, vul je dat in op Wrn.nl en laat je vanuit Gmail al je mail automatisch doorsturen. Probleem ook opgelost...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com