Water/moeras/veenplant...

Gestart door MikoNumeroUno, januari 11, 2017, 12:43:34 PM

Vorige topic - Volgende topic

MikoNumeroUno

Bij het Vragender Veen in een poel vind ik bijgaand plantje. Heeft iemand een idee wat het is ? Alvast dank !
(x: 241351   y: 444235).
Mike
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.

nielseimers

Stijve moerasweegbree - Baldellia ranunculoides subsp. ranunculoides

Deze is een maal eerder in deze zelfde poel waargenomen en gevalideerd.

MikoNumeroUno

Dank je Niels ! Weer wat erbij geleerd, én een nieuwe soort. Ik zal de waarneming zo invoeren. Weet niet of ze dan voor jou.jullie zichtbaar is, ik gebruik Telmee.nl . Maakt voor Floron in ieder geval niet uit, die maakt gebruik van zowel Waarneming als Telmee.
Voor determinatievragen wordt ik automatisch omgeleid naar Waarneming.nl (W) , invoeren doe ik echter via Telmee.nl (T).
Van origine ben ik een amfibieën/reptielen mens en Ravon gebruikt nu eenmaal T .Beide programma's werken wél samen qua gegevensverzameling en uitwisseling richting de belanghebbende organisaties.