Te Koop Aangeboden Op Marktplaats

Gestart door SlechtValk, augustus 29, 2014, 00:52:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

SlechtValk

#90
Citaat van: Bart van Hoogstraten op augustus 20, 2016, 16:40:14 PM
Citaat van: SlechtValk op augustus 20, 2016, 16:07:55 PM
Helm Field Guides: Birds of Central Asia
http://link.marktplaats.nl/m1080439649
4 euro erbij en dan heb je hem bij Bol.com nog naar drukinkt ruikend. (Wat een schandalige vraagprijs voor een tweedehands boekje).

Er worden soms inderdaad schandalige prijzen gevraagd (vooral wanneer boeken (zo goed als) uitverkocht raken), maar het kunnen ook argumenten zijn om af te dingen... en bieden is mogelijk op deze advertentie. Anderzijds kan die vier euro verschil voor sommigen juist net dat zetje zijn om een boek toch aan te schaffen.

Ik zie dit boek op bol.com overigens aangeboden worden voor 34,07 euro, dat is toch wel 8,07 euro meer dan de vraagprijs op marktplaats (in de advertentie staat dat de vraagprijs incl. verzendkosten is).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.


SlechtValk

#92
KNNV Veldgids Nederlandse Flora - Henk Eggelte
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#93
Tirion Schelpengids - Gert Lindner

En om nog even met een soort van humoristische noot te eindigen n.a.v. onderstaand citaat:
Citaat van: Bart van Hoogstraten op augustus 20, 2016, 16:40:14 PM
4 euro erbij en dan heb je hem bij Bol.com nog naar drukinkt ruikend. (Wat een schandalige vraagprijs voor een tweedehands boekje).

Om over schandalige vraagprijzen te spreken:
http://link.marktplaats.nl/m1088270500
Oude boekjes die regelmatig voor enkele euro's aangeboden worden, waarvoor deze verkoper in eerste instantie wel 300 euro durfde te vragen... inmiddels zie ik dat het naar 100 euro gezakt is met biedmogelijkheid vanaf 70  (ik had een berichtje gestuurd dat 300 misschien wat veel was)... ik heb een beetje gezocht en vond dit complete setje voor 21,40 (en dat vind ik eigenlijk al duur voor deze erg verouderde boekjes). Ik heb het advies gegeven om helemaal geen vraagprijs te stellen en eens te kijken wat voor biedingen ze zou krijgen... maar sommige mensen zijn nogal eigenwijs...
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#94
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.


Rob Koelman

Citaat van: jvanleeuwen op oktober 07, 2016, 15:41:11 PMAntiek(?) insecten
http://www.marktplaats.nl/a/verzamelen/dierenverzamelingen/m1094225555-taxidermie-insecten-opgezet-antiek.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=4

( niet van mij , maar leek me leuk voor liefhebber op dit forum). Gr Jan

De kevers in de bak hebben zwaar geleden onder insectenvraat (zie de 7e en 8e foto). Je koopt feitelijk alleen een insectenbak en een paar oude handgeschreven etiketjes. De kevers zelf zijn 'beyond restauration'...
Met vriendelijke groet, Rob

SlechtValk

#97
De Nederlandse Biodiversiteit

EDIT 2016-11-03:
Inmiddels wordt dit boek bij diverse boekhandels voor ongeveer 25 euro aangeboden (in veel gevallen dus 50% korting) vaak geeft dit aan dat het laatste restanten zijn en het boek binnen kort dus uitverkocht zal zijn.

Edit 2017-01-03:
Alleen nog bij ako voor 25 euro aangeboden, grote kans dat het daar ook niet lang meer is.

http://www.ako.nl/product/9789050113519/de-nederlandse-biodiversiteit/
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.



SlechtValk

#100
Citaat van: optilete op november 01, 2016, 15:45:15 PM
... Bol.com doet mee aan sponsorkliks ...

Maar als ik mij niet vergis NIET voor Nederlandse boeken i.v.m. vaste boekenprijs (a.k.a. gelegaliseerde kartelvorming onder boekhandels).
Uiteraard wel prima om Sponsorkliks weer eens onder de aandacht te brengen ;) want hiermee kun je Waarneming.nl gratis sponsoren.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#101
Natuurlijk is het altijd van toepassing, maar bij zulke kostbare producten nog maar eens expliciet: handel via marktplaats is altijd op eigen risico! Verzeker je ervan dat het product in goede staat is en inspecteer dit bij voorkeur persoonlijk, alvorens tot de aankoop over te gaan. Ik zou zo'n kostbaar product nooit laten verzenden, tenzij ik achteraf kan betalen en kan retourneren indien het niet aan mijn verwachting voldoet... maar ach... eigen risico he ;).

Nederlandsche Vogelen - Cornelius Nozeman en Jan Christiaan Sepp (heruitgave)
Flora van de Lage Landen - Jan Marijnissen
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Leon Olsthoorn

Jag gillar blommor, jag gillar träd, jag gillar naturen som den är!

Rob Koelman

#103
Citaat van: Leon Olsthoorn op november 21, 2016, 15:52:08 PM
D.D.T. (mag je dat als particulier wél verkopen?)
http://link.marktplaats.nl/m1109642166

Hmm, zal geen groothandelaar zijn, maar iemand die in de schuur nog een blikje had staan.

Ik kan mij herinneren dat we thuis (begin jaren 70 denk ik zo) gewoon de kat nog ontvlooiden met DDT-poeder...
Met vriendelijke groet, Rob

SlechtValk

#104
Handbuch der Vögel Mitteleuropas
Niet meer via marktplaats beschikbaar, misschien wel nog via dit forum: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=379021.0

Flora & Fauna van Europa - Michael Chinery
Vogels van Europa - John Gooders
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#105
Uilen van Europa - T. Mebs W. Scherzinger
KNNV Veldgids Schelpen - R.H de Bruyne
Rode lijst van de Nederlandse broedvogels - Ruud van Beusekom
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#106
Alle vogels van Europa - Peter Hayman, Rob Hume
Tirion Amfibieëngids van Europa - Andreas Nöllert, Christel Nöllert
Tirions Vogelgids
KNNV Veldgids Zeevissen - Han Nijssen
Vogeldeterminatie - Handboek voor het Identificeren van Vogels - Alan Harris, Laurel Tucker, Keith Vinicombe
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#107
Nieuwe Plantengids voor Onderweg - Thomas Schauer, Claus Caspari, C. Caspari, G.A. Van Uffelen
Handboek Vogels van Nederland - Luc Hoogenstein, Ger Meesters
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Timo Roeke




caliprobola

Ik heb het boek zelf niet maar enkele bekenden van me wel. Ik herinner me het boek wel van toen ik nog veel meeuwen keek (voor het boek van KM Olsen uitkwam) en toen was dat zeker een goede gids; vòòr de eerste meeuwendeterminatieartikels eind jaren '90 was dit de standaard. Ik ben wel een klein beetje een boekenfetisjist, op vlak van vlinders probeer ik ook wel steeds de oudere gidsen op de kop te tikken (van enkele heb ik ook meerdere drukken) dus moest ik tegenwoordig nog veel meeuwen kijken dan zou ik die Grant voor 15€ wel een koopje vinden.

wiliam

Nu te koop op marktplaats

Een naar ik weet een bijna ongebruikte Zeiss diascope 85  45grd +vario zoomoculair +Zeiss statief + neopreem paraattas.
Je kan zo het veld in.

http://www.marktplaats.nl/a/audio-tv-en-foto/optische-apparatuur-verrekijkers/m1127755900-zeiss-diascope-85.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=23
 

SlechtValk

#113
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#114
KNNV Veldgids Diersporen - Annemarie van Diepenbeek
Handbook of the Birds of Europe the Middle East and North Africa - The Birds of the Western Palearctic
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#115
Atlas van de Nederlandse Broedvogels
Zoogdieren van West-Europa -  Peter Twisk, Alphons van Winden, Rogier Lange, Annemarie van Diepenbeek
Roofvogels van Europa, Noord-Afrika en Voor-Azië - Theodor Mebs, Daniel Schmidt
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#116
ANWB Vogelgids
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#117
De Dagvlinders van Nederland - F. Bos, M. Bosveld, D. Groenendijk
Tirion Schelpen Gids - Gert Lindner
Vleermuizen: alle soorten van Europa en Noordwest-Afrika - Dietmar Nill, Otto von Helversen, Christian Dietz
De Nederlandse Biodiversiteit

Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#118
KNNV Veldgids Libellen - Frank Bos, Marcel Wasscher
https://link.marktplaats.nl/m1318036541
https://link.marktplaats.nl/m1315296919

Handbook of the Birds of Europe the Middle East and North Africa - The Birds of the Western Palearctic
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

#119
Gids Van De Vleermuizen Van Europa, Azoren En Canarische Eilanden - Wilfried Schober, Eckhard Grimmberger
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.