Wellicht binnenkort geen Google-kaarten meer.

Gestart door Alex Kwak, augustus 25, 2014, 12:20:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Alex Kwak

Nadat ik moppers had gekregen van Google dat ik hun logo niet op het scherm toonde, heb ik dat logo meteen toegevoegd.
Als reactie daarop kreeg ik de melding dat ik de kaartjes van Google ook op de verkeerde manier ophaal, en of ik dat maar even binnen twee weken wil oplossen  :angry:
Mocht ik dat niet redden dan zitten we tijdelijk(?) zonder Google kaarten. Bing, OSM etc blijft wél werken.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Inmiddels een beetje goed nieuws: enerzijds heb ik nu een test-app die zowel Google API v2 beheerst als OSM .map-files. En dat was nog niet eenvoudig...  :rolleye:

Anderzijds heb ik van meneer Google uitstel gekregen. In plaats van twee weken is het nu "zo snel mogelijk"  :duim:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Johan op den Dries

Citaat van: Alex Kwak op augustus 27, 2014, 21:09:22 PM
Inmiddels een beetje goed nieuws: enerzijds heb ik nu een test-app die zowel Google API v2 beheerst als OSM .map-files. En dat was nog niet eenvoudig...  :rolleye:

Anderzijds heb ik van meneer Google uitstel gekregen. In plaats van twee weken is het nu "zo snel mogelijk"  :duim:

:duim:
Johan op den Dries
Sneek

Alex Kwak

Even een update: inmiddels kan ik Google-, Bing-, OSM- en Locuskaarten tonen. Inclusief klikken op de kaart en een schaalbalk.
Klinkt allemaal simpel, maar wat een werk om dat enigszins beheersbaar in 1 app te stoppen...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

En de kaarten tonen echt veel mooier. Veel vloeiender. Het is veel werk, maar dan heb je ook wat...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Maarten Hotting

Mooi werk, Alex! Ik ben benieuwd naar de nieuwe versie  :)
Groet,
Maarten

Alex Kwak

Ik vrees dat je nog even tot ongeveer het eind van de maand moet wachten. Tenzij je tester wilt worden, geef dan even een PM.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

Inmiddels op een paar kleine puntjes na alle functionaliteit ingebouwd voor alle kaarten. De eerste testversie staat op m'n telefoon.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Even ter info: inmiddels heb ik van meneer Google te horen gekregen dat ObsMapp 4 prima aan de vereisten voldoet  ;D :duim:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0