dit zijn bijna al mijn leukste vakantiewaarnemingen.4 nieuwe vogelsoorten11 nieuwe dagvlindersoorten8 nieuwe libellensoortenetc. etc. En... de vakantie is nog niet voorbij (voor mij dan) , heb nog 2 weken, dus wie weet wat er nog bij komt...
Ik ben dus blijven steken bij spaanse vlag (p.s. spaanse vlag is in noordoost belgie gezien)Groetjes Rutger(11 jaar)
Citaat van: Jacob Molenaar op augustus 16, 2014, 16:07:24 pmdit zijn bijna al mijn leukste vakantiewaarnemingen.4 nieuwe vogelsoorten11 nieuwe dagvlindersoorten8 nieuwe libellensoortenetc. etc. En... de vakantie is nog niet voorbij (voor mij dan) , heb nog 2 weken, dus wie weet wat er nog bij komt...top waarnemingen jacob ga zo doorgroet sander
Citaat van: sander bijsterbosch op augustus 18, 2014, 16:03:18 pmCitaat van: Jacob Molenaar op augustus 16, 2014, 16:07:24 pmdit zijn bijna al mijn leukste vakantiewaarnemingen.4 nieuwe vogelsoorten11 nieuwe dagvlindersoorten8 nieuwe libellensoortenetc. etc. En... de vakantie is nog niet voorbij (voor mij dan) , heb nog 2 weken, dus wie weet wat er nog bij komt...top waarnemingen jacob ga zo doorgroet sanderKom tie dan: vandaag zwarte zeekoet en hop