Hoofdmenu

Webalbum

Gestart door ticor, juli 04, 2007, 21:43:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

ticor

Hallo,

Ik heb sinds kort een webalbum aangemaakt bij fotopic.net
http://ticor.fotopic.net
Vinden jullie dit wat?
Indien jullie een fout zouden tegenkomen mag je me dit natuurlijk altijd melden.

Groeten,
Tim
Met vriendelijk groeten,
Tim
Insectenalbum

petermeer

Ziet e goed uit Tim. Veel mooie foto's. :duim:  
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

laatvlieger

Mooi, maar meldt je deze waarnemingen nu ook nog op waarneming.nl? Het zou best zonde zijn als deze informatie nu zou verdwijnen.  
Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

petermeer

CiteerMooi, maar meldt je deze waarnemingen nu ook nog op waarneming.nl? Het zou best zonde zijn als deze informatie nu zou verdwijnen.
Dat zou inderdaad heel zonde zijn.  :(
Aan versnippering heeft niemand iets, waarneming.nl niet en uiteraard Tim ook niet.

De kracht van waarneming.nl is, mijn inziens, juist de diversiteit en de stroom van informatie door beginners en gevorderden. Voor iedereen de een 'natuurhart' heeft, is één bron van informatie een goed uitgangspunt om informatie op te zoeken, of het nu gaat om determinatie of achtergrondinformatie, je weet het dan altijd te vinden: namelijk op waarneming.nl.

Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

joost_gabriels

mooie foto's tim  :duim:  
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

ticor

CiteerMooi, maar meldt je deze waarnemingen nu ook nog op waarneming.nl? Het zou best zonde zijn als deze informatie nu zou verdwijnen.
Ik zal de foto's ook op waarnemingen.nl plaatsen.
Het is zeker niet mijn bedoeling om een versnippering te veroorzaken!

Groetjes Tim
Met vriendelijk groeten,
Tim
Insectenalbum