serie Nederlandse fauna in de aanbieding

Gestart door Remon, juli 08, 2014, 10:33:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

Remon


SlechtValk

Bij Bol.com is dezelfde korting (op 5 cent na geloof ik) van toepassing... en als je het nou via deze link doet krijgt waarneming.nl er ook nog een percentage van: https://www.sponsorkliks.com/winkels.php?club=3997
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Bas de Maat

Dank voor de tip :duim: Enige tijd geleden (toen de sprinkhanen ineens voor €15,- verkrijgbaar waren) heb ik nog getwijfeld om ook de andere nog beschikbare delen aan te schaffen. Ben er nu blij om dat ik het toen toch een te grote uitgave in een keer vond. Heb ze nu gelijk besteld.
--
Met Vriendelijke Groet,

Bas de Maat

Arthur

Citaat van: SlechtValk op juli 08, 2014, 14:55:15 PM
Bij Bol.com is dezelfde korting (op 5 cent na geloof ik) van toepassing... en als je het nou via deze link doet krijgt waarneming.nl er ook nog een percentage van: https://www.sponsorkliks.com/winkels.php?club=3997


ik meen me te herinneren dat dit niet geldt voor boeken vanwege de vaste boekenprijs die ze in Nederland hanteren, maar ik laat me (in dit geval  ;D ) graag verbeteren
Groeten, Arthur

woen

Misschien is dit alleen voor mij nieuws, maar via die sponsorklik pagina kan ik dus waarneming.nl altijd steunen? Dan bestel ik niet anders meer! Wellicht iets om nog eens aan de grote klok te hangen?
Groeten,

Jeroen

SlechtValk

Citaat van: woen op augustus 27, 2014, 12:07:38 PM
Misschien is dit alleen voor mij nieuws, maar via die sponsorklik pagina kan ik dus waarneming.nl altijd steunen? Dan bestel ik niet anders meer! Wellicht iets om nog eens aan de grote klok te hangen?

In theorie ja!... echter het is mij tot nu toe nog niet gelukt om het ook voor elkaar te krijgen dat het gebeurt...

Vermoedelijk door een "probleem" met cookies enzo... (mijn browser behandeld cookies anders dan de meesten...).
Maar vaker proberen kan geen kwaad... en het kost je niets!
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

dinslage

Dank voor de tip! Zojuist het deel over de zweefvliegen besteld.

Groet Erik