Verwijderen commentaar

Gestart door HPM, maart 03, 2010, 21:54:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Ik had per ongeluk een commentaar bij een waarneming gezet wat bedoeld was voor onder een foto.
Is er een mogelijkheid om dat weer weg te halen? Het zal niet de bedoeling zijn om commentaren
van admins bij je waarneming te verwijderen, maar bij je eigen waarnemingen zou het eigenlijk
wel moeten kunnen, vind ik. Maar de mogelijkheid kan ik niet vinden.

--
Groeten, Herman van der Meer
Herman van der Meer

petermeer

Herman, geef even een link naar de waarneming, dan kan ik het commentaar voor je weghalen.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

HPM

Citaat van: petermeer op maart 04, 2010, 15:23:01 PM
Herman, geef even een link naar de waarneming, dan kan ik het commentaar voor je weghalen.

Dank je wel Peter maar ik heb de hele waarneming al verwijderd en opnieuw ingevoerd.
Maar ik begrijp dat verwijderen van commentaren dus echt niet kan.

--
Groeten, Herman van der Meer

Herman van der Meer

petermeer

Citaat van: HPM op maart 04, 2010, 15:36:54 PMMaar ik begrijp dat verwijderen van commentaren dus echt niet kan.
Klopt.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

Maarten Sluijter

Is het niet mogelijk om je eigen commentaar te kunnen wijzigen, bijvoorbeeld als je een typefout hebt gemaakt.
.

HPM

Citaat van: Maarten Sluijter op maart 04, 2010, 20:20:13 PM
Is het niet mogelijk om je eigen commentaar te kunnen wijzigen, bijvoorbeeld als je een typefout hebt gemaakt.

Als dat kon zou verwijderen waarschijnlijk ook wel mogelijk zijn.
Overigens kan je commentaar (onderschrift) bij foto's alleen maar veranderen door
het helemaal opnieuw te schrijven, waarbij je het oude commentaar niet ziet.

--
Groeten, Herman van der Meer.

Herman van der Meer

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Rients

Het kan gebeuren dat een indiener (ik bijvoorbeeld) per ongeluk een verkeerde foto (zeg: Goudvink) plaats bij een andere  waarneming van diezelfde dag en plaats van bijvoorbeeld een havik. De administrator wijst en in commentaar op dat er iets mis is. Dat herstelt de indiener direct, en dan is er niets meer aan de hand. Kan dergelijk commentaar niet beter verwijder(baar) zijn? Nu wordt de indiener de rest van zijn leven met deze jammerlijke vergissing geconfronteerd.  :(
Rients Niks