Hoofdmenu

Mybi_167

Gestart door mgieskens, juni 16, 2014, 19:39:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

mgieskens

Nog maar een instinkertje dan maar...
Deze heeft mij in het veld ook even op het verkeerde been gezet.
Totdat ik thuis de foto's zag.
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

Mocca

#1
Heeft iets van een dodaars.

Maar toch ook weer niet.
Met groet,

Jesse.

Julian Bosch

Met vriendelijke groet,

Julian Bosch

albird

#3
geoorde fuut?? maar een beetje gekke kleur

BramtK

Groeten,

Bram ter Keurs

servetej

Ik ga ook voor grote zaagbek
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

servetej

Of is het misschien een heel sneaky gewone fuut die er raar op staat :O
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

HJDT

Heb je echt niks beters te doen?? Kijk dan eens op onze nieuwe site in aanbouw: www.feathertail.com

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.

Denro

Ik ga mee met juveniele bergeend.
Groeten, Dennis Rensen

Mijn waarnemingen (NL):

Mijn waarnemingen (Buitenland):

Wil

Was ook mijn eerste indruk.
Groeten, Wil Lemmens
Geleen

mgieskens

@Mocca: Een Dodaars is toch echt te klein en heeft zoals de naam al aangeeft een afgeknot staartje.

De instinker:
Er waren in het desbetreffende gebied Geoorde futen gemeld. Dat heeft ook mij op het verkeerde been gezet; ook een beetje wishfull thinking  :blink: