Inloggen op eigen account via mobiele Samsung telefoon

Gestart door dupont, juni 05, 2014, 14:17:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

dupont

Ik zit met een bijzonder probleem/bijzondere uitdaging. Sinds kort heb ik een nieuwe mobiele telefoon: een Samsung S4.
Mijn telefoon heb ik inmiddels volledig ingesteld op al mijn wensen. Favorietenschermen met Zwolle.waarneming.nl, Overijsselwaarneming.nl en waarneming.nl zelf. Werkt prima.
Vandaag wilde ik via de internetbutton (de wereldbol) op mijn mobiel inloggen op waarneming.nl. Dit lukt niet. Met hetzelfde inlognaam en wachtwoord ingelogd op de computer werkt wel. Ik heb een nieuw wachtwoord aangevraagd: dit werkt ook niet (wel op mijn computer). Kennelijk heb ik een fout gemaakt en onthoud mijn 'telefoonbrowser' mijn eerst ingegeven gegevens? Zo'n dergelijke melding krijg ik in ieder geval wel ('opnieuw indienen bevestigen: deze webpagina kan alleen correct worden weergegeven op basis van gegevens die u eerder heeft opgegeven. U kunt deze gegevens opnieuw verzenden, maar hierdoor worden de acties herhaald die eerder op deze pagina zijn uitgevoerd'.)


Het bijzondere is dat wanneer ik via google chrome op mijn mobiel (het geel/rood/groene teken met blauwe cirkel in het midden) naar waarneming.nl ga inloggen WEL lukt.

Wat kan ik doen behalve mijn fabrieksinstellingen terughalen? Want daar zit ik niet op te wachten. Ook kan ik voortaan waarneming via google-chrome benaderen...
Maar ik vind het bizar dat inloggen via normale internetbutton (de wereldbol) blijft weigeren.
Iemand tips?
Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

Vincent Hart

Hoi David,
ga naar Apps > Instellingen > Meer > Applicatie beheer > Alles > Internet
kies 'Cache legen'
hierna toestel ff opnieuw opstarten zodat je zeker weet dat browser niet meer actief is.

Als dat niet helpt, probeer 'gegevens wissen' in ditzelfde scherm. Ook daarna ff toestel opnieuw starten.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

dupont

Dit uitvoeren gaat prima, inloggen werkt daarentegen nog steeds niet. Alle favorieten nu kwijt. Goede reden om Chrome als internet'leverancier' op mijn mobiel te gebruiken! Dank!
Met vriendelijke groeten,

David Uit de Weerd

Douwe van der Ploeg

Soms maakt je browser van de eerste letter op een regel (dus ook wachtwoord en gebruikersnaam) automatisch een hoofdletter, heb je daar naar gekeken?
Douwe van der Ploeg