Hoofdmenu

Dode houtduiven

Gestart door djansen, juni 26, 2014, 16:55:20 PM

Vorige topic - Volgende topic

djansen

Toen ik zondagochtend 22 juni om uurtje of 11 op knooppunt Ypenburg reed viel mij op dat er her en der dode houtduiven lagen. Ik schat dat er minstens 5 lagen. Ze zagen er allemaal nog best netjes en vers uit. Maar ze lagen dus niet allemaal direct naast elkaar maar ook andere rijstroken. Afstand hemelsbreed tussen de houtduiven was maximaal zo 500 meter. Het lijkt me dus sterk dat een zwerm geschept is door een vrachtwagen.


Iemand een verklaring voor dit omvangrijke kerkhof?


Rikstar

Ik denk dat Djansen de situatie al aardig heeft geschetst. 
met vriendelijke groeten,
Rik v/d Starre

Mark Zevenbergen

Ik vroeg me al af wanneer het zou beginnen  ;D

Ieder jaar rond deze tijd hetzelfde liedje.... Taluten vol met krentenstruiken vol met Houtduiven... Één toeter of remactie... Alle duiven de lucht in, maar meestal wel een paar te laag  :-\
Vandaar het kerkhof......

groet Mark

HPM

Goede verklaring, Mark,

Even off-topic. Ik struikelde over dat 'taluten' en dacht toen dat het enkelvoud 'talud 'is en het meervoud dus 'taluden' zou moeten zijn maar dat vond ik ook raar. Het zijn dan ok 'taluds'.
Herman van der Meer

Mark Zevenbergen

Citaat van: HPM op juni 27, 2014, 22:20:07 PM
Goede verklaring, Mark,

Even off-topic. Ik struikelde over dat 'taluten' en dacht toen dat het enkelvoud 'talud 'is en het meervoud dus 'taluden' zou moeten zijn maar dat vond ik ook raar. Het zijn dan ok 'taluds'.
;D  Ik heb geen spellingscontrole gebruikt... En jij ok niet, zie ik  :angel:

HPM

Citaat van: Mark Zevenbergen op juni 29, 2014, 21:45:30 PM
Citaat van: HPM op juni 27, 2014, 22:20:07 PM
Goede verklaring, Mark,

Even off-topic. Ik struikelde over dat 'taluten' en dacht toen dat het enkelvoud 'talud 'is en het meervoud dus 'taluden' zou moeten zijn maar dat vond ik ook raar. Het zijn dan ok 'taluds'.
;D  Ik heb geen spellingscontrole gebruikt... En jij ok niet, zie ik  :angel:

Nee, spellingcontrole werkt bij mij niet op dit forum. Lastig, want op mijn nieuwe toetsenbord gaan er telkens aanslagen verloren.
Herman van der Meer