Gut. je zal maar eens een handige methode uitleggen. Dat laat ik voortaan ook wel uit mijn hoofd. Doe maar lekker op je eigen manier hoor.
Toppie!
hihi.... 't Is maar net wat je handig vindt, toch. Persoonlijk vind ik het juist ingewikkeld klinken. Waarom zou je je foto's via je telefoon willen toevoegen voordat je je waarneming upload? Dat lijkt me alleen handig als je een foto met je telefoon hebt gemaakt... dan doe ik het dus ook.
Vooral omdat er dan geen EXIF meer bij de foto's staat (dat bugje is nog steeds niet opgelost)
Nee, vooral omdat ik dan nog eens goed naar de foto's kijk voordat ik de serie ga uploaden. Ja. Ik ben af en toe blij dat ik een foto heb, want het komt voor dat ik aan de hand daarvan de soort moet aanpassen. En ja, ik weet wel dat dat ook online kan. Maar online wordt ik misschien onderbroken door iets urgenters, en kan het weer een poos duren voor ik veder ga.
Ik vind het een prettig idee dat datgene wat ik upload ook een soort van definitief is: misschien niet foutloos, maar beter weet ik het niet.
Daarna kunnen de admins hun slag slaan. In een andere volgorde komt er misschien al reactie voordat ik 'klaar' ben.
Ingewikkeld? Natuurlijk niet. Echt niet ingewikkelder dan online foto's toevoegen.