Hoofdmenu

mybi 157

Gestart door jaapdegans, mei 21, 2014, 12:15:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

jaapdegans

MyBi 157
Met vriendelijke groeten,

Jaap de Gans

Zeldzame waarnemingen: zwarte ibis, zeearend, arendbuizerd, pestvogel, stolzmanns braamsluiper, bruine klauwier, sperweruil, bonapartes strandloper, buffelkopeend, witoogeend, dwerggans, roodhalsgans, ruigpootbuizerd, flamingo, koereiger

BramtK

Driving in a fast lane,
Counting boundary marker signs
The empty seat beside me
Keep you on my mind
Living in a heartache
There is something I pursue
I can keep on chasing
What I can be for you
Groeten,

Bram ter Keurs

stevenvdb

Deze is wel heel makkelijk  ;)

Gr, Steven

Certhia

Citaat van: BramtK op mei 21, 2014, 12:30:49 PM
Driving in a fast lane,
Counting boundary marker signs
The empty seat beside me
Keep you on my mind
Living in a heartache
There is something I pursue
I can keep on chasing
What I can be for you

:duim:
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

servetej

Maar zie ik nu goed dat het een vrouwtje is? Vanwege het missen van rood aan de voorkant en de vlekjes  onder de vleugel...
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

Wil

Lijkt me wel of misschien juveniel.
The common......... ;)
Groeten, Wil Lemmens
Geleen

frankneijts

Het is zeker geen juveniele vogel en voor een vrouwtje lijkt-ie behoorlijk warm bruin (en sommige mannetjes hebben in hun 2e jaar geen rood op kruin of borst). Ik zou 'm maar ongesext laten...
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

Wil

OK, Frank, maar voor de rest denk ik dat Bram, Steven, Marc, Lisette en ik op het goede spoor zitten...toch...
Groeten, Wil Lemmens
Geleen

frankneijts

Citaat van: Wil op mei 23, 2014, 23:20:40 PM
OK, Frank, maar voor de rest denk ik dat Bram, Steven, Marc, Lisette en ik op het goede spoor zitten...toch...

Natuurlijk..
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

OlivierO


servetej

Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

OlivierO

Citaat van: servetej op mei 28, 2014, 09:45:33 AM
Citaat van: OlivierO op mei 27, 2014, 10:02:51 AM
Kneu?
jep kneu lijkt me correct ^^

Ondertussen had ik het al uit de antwoorden hieronder gehaald. De tekst van het liedje even in google gegooid en daar kwam kneu uit!   :duim:

augustvansteensel

Citaat van: OlivierO op mei 28, 2014, 09:59:20 AM
Citaat van: servetej op mei 28, 2014, 09:45:33 AM
Citaat van: OlivierO op mei 27, 2014, 10:02:51 AM
Kneu?
jep kneu lijkt me correct ^^

Ondertussen had ik het al uit de antwoorden hieronder gehaald. De tekst van het liedje even in google gegooid en daar kwam kneu uit!   :duim:

Het was de Nederlandse inzending voor het eurovisie songfestival. The band heet The Common Linnets = Kneu  ;)
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

jaapdegans

Met vriendelijke groeten,

Jaap de Gans

Zeldzame waarnemingen: zwarte ibis, zeearend, arendbuizerd, pestvogel, stolzmanns braamsluiper, bruine klauwier, sperweruil, bonapartes strandloper, buffelkopeend, witoogeend, dwerggans, roodhalsgans, ruigpootbuizerd, flamingo, koereiger