Hoofdmenu

MiBy 152

Gestart door Jacob Molenaar, april 01, 2014, 21:06:38 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jacob Molenaar

hoeveel verschillende soorten meeuwen en welke?
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

augustvansteensel

Ik zie kok, zilver en stormmeeuw
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

augustvansteensel

ik ben best slecht in meeuwen, zeker in juveniele beesten, maar misschien is een van die twee een juveniele grote mantelmeeuw? Of zijn dat toch weer zilvers :rolleye:
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Jacob Molenaar

Citaat van: augustvansteensel op april 01, 2014, 23:30:58 PM
ik ben best slecht in meeuwen, zeker in juveniele beesten, maar misschien is een van die twee een juveniele grote mantelmeeuw? Of zijn dat toch weer zilvers :rolleye:
nee
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

jaapdegans

Met vriendelijke groeten,

Jaap de Gans

Zeldzame waarnemingen: zwarte ibis, zeearend, arendbuizerd, pestvogel, stolzmanns braamsluiper, bruine klauwier, sperweruil, bonapartes strandloper, buffelkopeend, witoogeend, dwerggans, roodhalsgans, ruigpootbuizerd, flamingo, koereiger

Jacob Molenaar

Citaat van: jaapdegans op april 02, 2014, 08:39:44 AM
Kleine mantel juv?
ook niet, welke bedoel je trouwens? De laatste is best makkelijk te herkennen op de foto.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Certhia

Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

Jacob Molenaar

Citaat van: Certhia op april 02, 2014, 15:46:09 PM
geelpoot
ook niet (ik neem aan dat het om de linkse juveniele vogel gaat?)
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

carel

er blijven er niet zoveel meer over.
Grote mantelmeeuw lijkt hij mij niet groot genoeg voor.
dan zou Pontisch meeuw nog over blijven


Maar vraag mij niet waaraan ik het ziet.
want ik zie het niet , maar denk na over wat er nog meer rondvliegt in Nederland.
Carel van der Sanden

http://www.natuurlijk-erp.nl/

Jacob Molenaar

de linkse juveniele vogel boven de adulte zilvermeeuw is een pontische. Uitleggen vind ik altijd lastig, dus ik hou het kort. Lichte ondervleugels, witte kop, lichte buik, lange snavel.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Certhia

Blijkt wel weer dat ik niks van meeuwen weet. Ik dacht lichte kop, (in mijn ogen) zware snavel = geelpoot.
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."