Hoofdmenu

twee scholeksters

Gestart door Caspergr, maart 09, 2014, 22:00:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

Caspergr

Ik heb vandaag op de Starrevaart bij Leidschendam veel ringen kunnen aflezen van verschillende soorten. Bij deze twee scholeksters kan ik de projecten niet vinden.Volgens mij zijn het geen Nederlandse scholeksters dus kan ik ze niet op wadertrack invoeren. Weet iemand naar wie ik ze kan mailen?

Jeroen Nagtegaal

De tweede in elk geval uit de UK. Zelf al even gekeken op CR-birding? Nu namelijk zelf wat druk...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Dutchbird

Hoi Casper,

Leuk dat je ook zo fanatiek bent in het aflezen van ringen  :duim:. Informatie over de scholekster met de lime ring kun je hier vinden: http://www.vwgvlietland.nl/ringen/82.html

Groetjes,
Caroline
Caroline Walta
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl
STORK - www.ooievaars.eu

Caspergr

Sorry voor de late reactie. Had weinig tijd en ben ook bezig met projecten zoeken van en aantal grutto's die ik daar afgelezen had. Ik had een van de scholeksters al gevonden op die site. Leuk, allebei uit Engeland en ook nog zo oud! Ik wil ze natuurlijk wel nog mailen naar de projectleider maar kan die mail nog steeds niet vinden... Weet iemand aan de hand van deze info naar wie ik ze kan mailen?

Jeroen Nagtegaal

Die eerste kan naar accspp@hants.gov.uk, die 2e kan ik zo niet vinden, maar wellicht weet de ringer aldaar wel het direct adres.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com