Hoofdmenu

Wadertrack

Gestart door Ted van der Knaap, maart 13, 2014, 13:09:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ted van der Knaap

Gisteren heb ik 3 geringde Scholeksters ingevoerd en die staan er goed in... ...wat ik echter mis zijn mijn vorige ingevoerde geringde ex.

Niet bij "Mijn Waarnemingen/Mijn Vogels" en ook via "Zoek Kleurring" kan ik ze niet terugvinden.

Weet iemand of Wadertrack de laatste tijd nog is aangepast en zijn er daarbij misschien invoeringen verloren gegaan?... 

....voor dat ik ga mailen zijn er meer mensen die eerdere meldingen missen/weten waardoor ik ze niet kan zien?
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Klaas van Dijk

Net een aflezing van mezelf van vandaag ingevoerd in wadertrack, maar bij mij zijn alle oude waarnemingen / aflezingen gewoon allemaal goed te zien.

Geen idee dus waarom dit bij jou niet mogelijk is.

Groetjes, Klaas

Ted van der Knaap

Probleem opgelost... ...ik blijk 2 gebruikersnamen te hebben in Wadertrack dus die andere ex. stonden onder de andere naam genoteerd!
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

Jeroen Nagtegaal

Stuur anders even een mailtje naar Bruno.ens@sovon.nl, hij kan dat wellicht oplossen en ervoor zorgen dat alles op één account komt te staan.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Ted van der Knaap

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op maart 14, 2014, 00:03:31 AM
Stuur anders even een mailtje naar Bruno.ens@sovon.nl, hij kan dat wellicht oplossen en ervoor zorgen dat alles op één account komt te staan.

Heb alles zelf al op 1 account overgezet  :duim:
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)