Hoofdmenu

Miby 148

Gestart door Jacob Molenaar, februari 24, 2014, 21:52:02 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jacob Molenaar

ben benieuwd ;)
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

VictorE


Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

augustvansteensel

ik denk een fuutachtige. Vanwege het grijzige denk ik aan een geoorde fuut in winterkleed.
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Jacob Molenaar

Citaat van: augustvansteensel op februari 25, 2014, 14:39:20 PM
ik denk een fuutachtige. Vanwege het grijzige denk ik aan een geoorde fuut in winterkleed.
nee...
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

thomas u


Joostlaan

Ik denk ook waterhoen.
Groeten,

Joost van der Laan

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Jeroen Nagtegaal

Dan blijft Kuifduiker ongeveer al enige over... Echter is het wel een beetje de vraag of dit niet meer een raad-je-plaatje is. Veel kenmerken zijn er niet echt op te zien namelijk.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Jacob Molenaar

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op februari 25, 2014, 21:38:27 PM
Dan blijft Kuifduiker ongeveer al enige over... Echter is het wel een beetje de vraag of dit niet meer een raad-je-plaatje is. Veel kenmerken zijn er niet echt op te zien namelijk.
Ook geen kuifduiker, je hebt gelijk er staan bijna geen details op. Ik zet er een foto bij, hopelijk helpt dat anders zeg ik het antwoord.
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

VictorE

Is dit wel hetzelfde beest...? De eerste foto heeft duidelijk geel-achtigepoten en die lijken bij de laatste vogel zwart... :huh:

jaapdegans

Met vriendelijke groeten,

Jaap de Gans

Zeldzame waarnemingen: zwarte ibis, zeearend, arendbuizerd, pestvogel, stolzmanns braamsluiper, bruine klauwier, sperweruil, bonapartes strandloper, buffelkopeend, witoogeend, dwerggans, roodhalsgans, ruigpootbuizerd, flamingo, koereiger

Vincent Hart

hadden we roodhalsfuut al gehad?
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Certhia

Citaat van: VictorE op februari 26, 2014, 10:16:49 AM
Is dit wel hetzelfde beest...? De eerste foto heeft duidelijk geel-achtigepoten en die lijken bij de laatste vogel zwart... :huh:

Ik zie op foto twee geen poten.
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

Rick van der Weijde

Waarom niet gewoon een Fuut?
Rood op de flanken, groenige poten, wit in de vleugel.
Rick van der Weijde
Corotauria Nature Photography

Jacob Molenaar

Vanavond komt het antwoord!
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

VictorE

Citaat van: Certhia op februari 26, 2014, 12:19:17 PM
Citaat van: VictorE op februari 26, 2014, 10:16:49 AM
Is dit wel hetzelfde beest...? De eerste foto heeft duidelijk geel-achtigepoten en die lijken bij de laatste vogel zwart... :huh:

Ik zie op foto twee geen poten.

Hmmm ik dacht aan de rechterkant een donkere poot te zien, maar misschien heb je wel gelijk...

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

Wil

Groeten, Wil Lemmens
Geleen

stevenvdb

Ik dacht bij de eerste foto al meteen aan Fuut en de tweede bevestigt mijn vermoeden.

Gr, Steven