Hoofdmenu

en klopt deze??

Gestart door Imperator, februari 15, 2014, 21:23:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

Imperator


Ik zou graag willen weten welke soort dit is, ik zie een heel klein muisje en grote oren..
Het betreft deze waarneming
http://waarneming.nl/waarneming/view/81214429
Bosmuis spec. - Apodemus spec. gezien op 2014-01-15 Amsterdam - Osdorper Bovenpolder
Foto's:


Toelichting:
bij vogelvoederplaats, behoorlijk klein muisje
bij voorbaat dank Trees Kaizer
vriendelijke groet,

Trees

Rob Koelman

Grappig.

Meestal worden bosmuizen aangezien voor huismuis, maar hier is dat andersom. Gaat volgens mij toch echt om een huismuis.


Rob Koelman
Zoogdiervereniging
Met vriendelijke groet, Rob

Imperator

Citaat van: Rob Koelman op februari 15, 2014, 21:34:53 PM
Grappig.

Meestal worden bosmuizen aangezien voor huismuis, maar hier is dat andersom. Gaat volgens mij toch echt om een huismuis.


Rob Koelman
Zoogdiervereniging
dank je wel, dan maak ik er huismuis van. De oortjes zijn blijkbaar niet groot genoeg..
vriendelijke groet,

Trees

Merijn van den Hoogenhoff

dank je wel, dan maak ik er huismuis van. De oortjes zijn blijkbaar niet groot genoeg..

Hoi Trees

Zijn niet zozeer de oren waaraan Rob het ziet hoor. Ook duidelijk kleinere ogen, Kopvorm, egaal grijs (geen witte buik) en de gladde s(ratachtige) staart.

Groet

Merijn
Goed determineren is, proberen te ontkennen wat je ziet, niet te bevestigen wat je denkt.

Merijn van den Hoogenhoff

Imperator

Citaat van: Merijn van den Hoogenhoff op februari 18, 2014, 11:23:30 AM
dank je wel, dan maak ik er huismuis van. De oortjes zijn blijkbaar niet groot genoeg..

Hoi Trees

Zijn niet zozeer de oren waaraan Rob het ziet hoor. Ook duidelijk kleinere ogen, Kopvorm, egaal grijs (geen witte buik) en de gladde s(ratachtige) staart.

Groet

Merijn

dank je wel. Ik ga proberen erop te letten
vriendelijke groet,

Trees