Na installeren en inloggen een zwart "portalen" scherm

Gestart door John Melis, januari 07, 2014, 20:20:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

John Melis

ik heb een samsung galaxy tab3 10.1 en ObsMapp net geïnstalleerd .. maar als ik inlog krijg ik een portalen (zwart) scherm met twee balken. De eerste vermeldt

waarneming.nl
waarneming.be, observado.be
observado.org  (Dit portaal wordt gebruikt)

en de tweede

Sovon (Alleen voor BMP en AVIMAP)
(Dit portaal wordt niet gebruikt)

.. en nu? Heb al heel wat geprobeerd ...
there are 10 kinds of people in the world, those that understand binary and those that don't .........

Yeronimo

Hoi John,

Je hoeft daar maar één keer je naam en wachtwoord in te voeren. Zo te zien heb je dit al gedaan aangezien er staat dat dit portaal wordt gebruikt. Als je helemaal naar het beginscherm van de app gaat:

Citeer'Overzicht'
Geen opgeslagen waarnemingen. Druk op menu -> 'Waarneming' om een nieuwe waarneming toe te voegen.

En dan op Menu + Waarneming (plus tekentje) klikken. Dan kan je meteen een waarneming invoeren (GPS moet wel aanstaan ervoor om locatie te pakken waar je staat  :blink:). Pas als je ze upload (staat ook in menu, naast het plustekentje van waarneming invoeren) komen ze op waarneming.nl automatisch te staan.

De handleiding is hier te vinden voor Obsmapp mocht je verdere vragen hebben: http://waarneming.nl/pda/obsmapp/obsmapp.html
Hoop dat dit je verder helpt? Vraag anders gerust verder
Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

John Melis

Hoi Jeroen,

en zoals gebruikelijk: als je de baas roept luistert het hondje ...

2 minuten na mijn bericht werkte het opeens.. via de menu knop

Dank je!
there are 10 kinds of people in the world, those that understand binary and those that don't .........